Rapperul YoungBoy Never Broke Again conduce Billboard 200 pentru a doua oară în decurs de şapte luni, graţie albumului „38 Baby 2”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Albumul „38 Baby 2” a fost vândut în prima săptămână de la debut în 67.000 de unităţi, potrivit datelor Nielsen Music.

Din totalul unităţilor vândute, 63.000 reprezintă SEA (96,9 milioane de accesări online).

„38 Baby 2” vine după „Al YoungBoy 2”, care a debutat pe primul loc în clasamentul american al albumelor în octombrie 2019, cu 110.000 de unităţi vândute într-o săptămână.

Locul secund în actualul clasament Billboard 200 a fost ocupat de DaBaby şi „Blame It On Baby”, în coborâre o poziţie, după ce, în a doua săptămână de la debut, albumul a fost vândut în 56.000 de unităţi.

Rapperul Lil Uzi Vert şi „Eternal Atek” s-au menţinut pe poziţia a treia, cu 49.000 de unităţi vândute în a opta săptămână de top. 

„After Hours” al lui The Weeknd a coborât două locuri, până pe patru, cu 48.000 de unităţi vândute în a şase săptămână de la debut.

Lil Baby şi „My Turn” şi-au menţinut poziţia, a cincea, după ce albumul a fost vândut în 41.000 de unităţi în a noua săptămână.

Post Malone şi „Hollywood’s Bleeding” au staţionat pe poziţia a şasea, cu 38.000 de unităţi vândute în a 34-a săptămână, iar Bad Bunny şi „YHLQMDLG” s-au menţinut pe locul al şaptelea, cu 34.000 de unităţi vândute în a noua săptămână de la lansare.

Roddy Ricch şi „Please Excuse Me for Being Antisocial” s-au menţinut pe locul al optulea, cu 33.000 de unităţi vândute în a 21-a săptămână de top, în timp ce Travis Scott şi „Astroworld” au revenit în top 10, urcând 21 de poziţii, după ce în a 91-a săptămână de la lansare albumul a fost vândut în 28.000 de unităţi. Creşterea „Astroworld” este datorată concertului online susţinut de rapper pe 23 aprilie.

Locul al zecelea în clasament a fost ocupat de Megan Thee Stallion şi „Suga”, care au urcat 11 poziţii, după ce albumul a fost vândut în 27.000 de unităţi în a opta săptămână de la lansare.

Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multimetric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de accesări sunt egale cu un album). Mai nou, sunt incluse accesările audio şi video on demand din YouTube, precum şi vizualizările video de pe Apple Music, Spotify, Tidal şi Vevo.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.