Rapperul Post Malone a revenit pe primul loc în Billboard 200, astfel că „Hollywood’s Bleeding” este primul album din 2019 care a petrecut patru săptămâni în fruntea topului american.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Albumul a urcat un loc în clasament, după ce a fost vândut în 93.000 de unităţi în săptămâna încheiată pe 24 octombrie, potrivit Nielsen Music.

„Hollywood’s Bleeding” a petrecut primele trei săptămâni de la lansare pe primul loc, iar după a şaptea săptămână de la debut a revenit în fruntea Billboard 200.

De la „A Star Is Born” (2018) al lui Lady Gaga cu Bradley Cooper, acesta este primul album care petrece patru săptămâni pe primul loc. „Hollywood’s Bleeding” este şi primul al lui Post Malone care înregistrează cele mai multe săptămâni în această poziţie. „beerbongs & bentleys”, lansat de rapper în 2018, a petrecut trei săptămâni în vârful clasamentului.

Pe locul al doilea în Billboard 200 s-a clasat rapperul YoungBoy Never Broke Again şi „Al YoungBoy 2”, în coborâre o poziţie, după ce în a doua săptămână de la lansare albumul a fost vândut în 80.000 de unităţi.

Artista R&B Summer Walker şi „Over It” s-au menţinut pe locul al treilea, cu 69.000 de unităţi vândute în a treia săptămână de la debut.

Rapperul DaBaby şi „Kirk” şi-au păstrat poziţia a patra, cu 49.000 de unităţi vândute în a patra săptămână de top, iar „Lover” al lui Taylor Swift a urcat un loc, până pe cinci, cu 39.000 de unităţi vândute în a noua săptămână de la lansare.  

Cântăreaţa electro-pop Billie Eilish şi „When We All Fall Asleep, Where Do We Go?” au urcat două locuri în top, până pe şase, după ce, în a 30-a săptămână de la debut, albumul a fost vândut în 32.000 de unităţi.

Trei locuri a urcat în clasament rapperul Young Thug cu „So Much Fun”, clasându-se pe şapte. Albumul a fost vândut în 31.000 de unităţi în a zecea săptămână de la lansare.

Albumul de debut al rapperului Lil Tjay, „True 2 Myself”, a coborât trei locuri, până pe opt, după a doua săptămână de la debut, când a fost vândut în 31.000 de unităţi.

„Woptober II” al rapperului Gucci Mane, considerat un pionier al subgenului trap, a debutat pe poziţia a noua, cu aproximativ 31.000 de unităţi vândute.

Pe locul al zecelea s-a clasat rapperul Chris Brown cu „Indigo”, în coborâre un loc, după ce, în a 16-a săptămână de la lansare, albumul a fost vândut în 30.000 de unităţi.

Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multi-metric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de accesări sunt egale cu un album).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.