Cântăreţul Luke Combs s-a clasat pentru prima dată pe primul loc în Billboard 200, după ce „What You See Is What You Get” a fost vândut în 172.000 de unităţi, înregistrând cea mai bună săptămână pentru un album country în mai mult de un an.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Albumul, lansat pe 8 noiembrie, este primul al lui Combs care ocupă primul loc în clasamentul general Billboard. Potrivit datelor Nielsen Music, el a înregistrat şi cea mai bună săptămână de streaming din toate timpurile pentru un album country - 74 de milioane de accesări, pentru cele 17 piese.

„What You See Is What You Get” este al doilea album al lui Combs, recent premiat cu două trofee Country Music Association („Male vocalist of the year” şi „Song of the year” - „Beautiful Crazy”). Primul lui LP, „This One’s for You”, a fost lansat în 2017. 

Înaintea lui, „Cry Pretty” al lui Carrie Underwood a înregistrat, în septembrie 2018, cea mai bună săptămână de vânzări - cu 266.000 de unităţi.

Pe locul al doilea în Billboard 200 s-a clasat „Hollywood’s Bleeding” al lui Post Malone, în coborâre o poziţie, după ce, în a zecea săptămână de la debut, a fost vândut în 72.000 de unităţi. Albumul a petrecut, în total, cinci săptămâni neconsecutive pe primul loc.

„Al YoungBoy 2” al rapperului YoungBoy Never Broke Again s-a menţinut pe poziţia a treia a clasamentului, cu 50.000 de unităţi vândute în a cincea săptămână de la lansare.

Summer Walker şi „Over It” au urcat un loc, până pe patru, cu 48.000 de unităţi vândute în a şasea săptămână de top, iar Taylor Swift şi „Lover” s-au clasat pe cinci, în urcare trei poziţii, după ce albumul a fost vândut în peste 38.000 de unităţi, în a 12-a săptămână de la lansare.

„Jesus Is King” al rapperului Kanye West a coborât patru locuri, până pe şase, cu 38.000 de unităţi vândute în a treia săptămână de la lansare, iar „Kirk” al lui DaBaby a coborât un loc, până pe şapte, cu 32.000 de unităţi vândute în a şaptea săptămână.

Cântăreaţa electro-pop Billie Eilish şi „When We All Fall Asleep, Where Do We Go?” au urcat un loc, până pe opt, cu 31.000 de unităţi vândute în a 33-a săptămână. 

Rapperul Young Thug şi „So Much Fun” s-au clasat pe nouă, în coborâre două poziţii, cu 30.000 de unităţi vândute în a 13-a săptămână, iar „Ghetto Gospel” al lui Rod Wave a urcat patru locuri, până pe zece, cu 27.000 de unităţi vândute în a doua săptămână de la debut.

Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multi-metric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de accesări sunt egale cu un album).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.