Cântăreaţa electro-pop Billie Eilish şi „When We All Fall Asleep, Where Do We Go?” au revenit pe primul loc în Billboard 200, după ce albumul a urcat două locuri în top în a noua săptămână de la debut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Discul a fost vândut în 62.000 de unităţi, în săptămâna încheiată pe 30 mai, potrivit datelor Nielsen Music.

„When We All Fall Asleep, Where Do We Go?” a debutat pe primul loc în clasamentul american al albumelor pe 13 aprilie, apoi a petrecut două săptămâni pe locul secund, a revenit în fruntea topului, pe 4 mai, iar următoarele patru săptămâni le-a petrecut pe locurile 4, 2 şi 3.

Este primul album de la „Views” al lui Drake (2016) care petrece trei săptămâni neconsecutive pe primul loc în Billboard 200.

„Father of Asahd” al lui DJ Khaled s-a menţinut pe locul al doilea în top. În a doua săptămână de la lansare, albumul a fost vândut în 58.000 de unităţi.

După ce a debutat pe primul loc, în urmă cu o săptămână, rapperul Tyler, the Creator şi albumul „Igor” au coborât  pe locul al treilea, cu 51.000 de unităţi vândute.

„43VA Heartless” al rapperului Moneybagg Yo a debutat pe poziţia a patra, cu 40.000 de unităţi vândute. 

Albumul „Free Spirit” al lui Khalid a coborât un loc, până pe cinci, după ce, în a opta săptămână de top, a fost vândut în 38.000 de unităţi.

Coloana sonoră a filmului live-action „Aladdin” a debutat pe locul al şaselea, cu 38.000 de unităţi vândute, iar „4Real 4Real” al rapperului YG, pe al şaptelea, cu 37.000 de unităţi vândute.

Locul al optulea a fost ocupat de „Baby on Baby” al rapperului DaBaby, în coborâre o poziţie, după a 13 săptămână de top, când a fost vândut în peste 32.000 de unităţi.   

„Thank U, Next” al Arianei Grande a coborât trei locuri, până pe nouă, după ce, în a 16-a săptămână de la debut, a fost vândut în 32.000 de unităţi, în timp ce „Cuz I Love You” al cântăreţei rap Lizzo a urcat trei poziţii, până pe zece, în a şasea săptămână de la lansare, când a fost vândut în 31.000 de unităţi.

Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multi-metric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de accesări sunt egale cu un album).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.