„Legends Never Die” al rapperului Juice WRLD a înregistrat cel mai bun debut în Billboard 200 al unui album lansat postum, cu aproximativ jumătate de milion de unităţi vândute în prima săptămână.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Potrivit Nielsen Music/MRC Data, albumul a fost vândut în SUA, în săptămâna încheiată pe 16 iulie, în 497.000 de unităţi. Aceasta este cea mai bună săptămână de vânzări pentru un album din 2020.

Piesele de pe albumul rapperului care a murit în luna decembrie a anului trecut, la vârsta de 21 de ani, au fost accesate online de 422,63 milioane de ori. Astfel, a înregistrat cea mai bună săptămână de streaming de anul acesta pentru un album şi a patra cea mai bună săptămână de streaming din toate timpurile.

„Legends Never Die” este al doilea album al lui Juice WRLD care se clasează pe primul loc, după „Death Race for Love”, care a debutat în martie 2019.

Albumul lui Juice WRLD a luat locul „Shoot for the Stars Aim for the Moon” al lui Pop Smoke în Billboard 200. Acesta din urmă, un alt material lansat postum, a coborât pe poziţia a doua în clasament, după ce a fost vândut în 110.000 de unităţi în a doua săptămână de top.

Este prima dată când două albume postume au condus pe rând lista şi prima dată când locurile unu şi doi sunt ocupate de astfel de materiale discografice.

Pe locul al treilea, în coborâre o poziţie, s-a clasat albumul „Hamilton: An American Musical”, înregistrare cu distribuţia spectacolului de pe Broadway, cu 95.000 de unităţi vândute în a 251-a săptămână de la lansare. Revenirea albumului între primele locuri este datorată premierei spectacolului pe platforma de streaming Disney+.

Rapperul Lil Baby şi „My Turn” au coborât de pe locul al treilea pe al patrulea, după ce albumul a fost vândut în 58.000 de unităţi în a 20-a săptămână, iar Post Malone şi „Hollywood’s Bleeding” s-au menţinut pe poziţia a cincea, cu 34.000 de unităţi vândute în a 45-a săptămână de la debut.

Top 10 este completat de DaBaby şi „Blame It On Baby”, care au coborât două locuri, până pe şase, Harry Styles şi „Fine Line”, care s-au menţinut pe şapte, Summer Walker şi „Life On Earth”, care au debutat pe opt, The Weeknd şi „After Hours”, care au coborât trei poziţii, până pe nouă, şi de Polo G şi „The Goat”, care au coborât două locuri, până pe zece.

Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multimetric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de accesări sunt egale cu un album).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.