Accesările online ale pieselor lui Juice WRLD au înregistrat o creştere de 500% în ziua în care rapperul a murit, scrie Variety.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Accesările audio au crescut cu 487%, duminică, la peste 38,2 milioane, în Statele Unite, iar patru piese Juice WRLD s-au aflat în topul Spotify şi Apple Music.

Piesa care l-a consacrat, „Lucid Dreams” a fost cea mai ascultată în ziua morţii artistului, cu 4,4 milioane de accesări audio, iar „Legends” s-a clasat pe poziţia a patra, cu 3,1 milioane de accesări.

„Lucid Dreams” a fost cea mai vândută piesă a zilei în online, cu peste 3.000 de descărcări, reprezentând aproximativ o treime din descărcările de duminică ale muzicii rapperului.

Primele două albume ale zilei respective, din punct de vedere al vânzărilor (vânzări online şi copii fizice, vânzări online ale pieselor şi accesările audio), au fost ale lui Juice WRLD - discul de debut, „Goodbye & Good Riddance” (2018), vândut în 13.000 de unităţi, şi „Death Race for Love! (2019), în aproximativ 10.300 de unităţi.

Cauza morţii rapperului în vârstă de 21 de ani nu este încă determinată. Autopsia iniţială de luni nu a fost concludentă, iar medicul legist efectuează analize suplimentare.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.