Compania ungară low-cost Wizz Air, liderul pieţei transportului aerian de pasageri din România, a transportat peste 4 milioane de pasageri la nivel naţional în primele trei trimestre ale acestui an, o creştere de peste 19% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit informaţiilor transmise de companie la solicitarea News.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Wizz Air estimează că va ajunge la o cotă de piaţă în România de 30,2% pentru întregul an 2016, în creştere cu 1,1% faţă de 2015.

Compania are în prezent zboruri pe 129 de rute, spre 19 ţări, inclusiv pe o rută internă, între Bucureşti şi Cluj, şi operează pe 10 aeroporturi din România. În acest an, compania a deschis două noi baze, în Iaşi şi Sibiu.

”Cele mai importante repere ale anului 2016, în România, au fost deschiderea a două noi baze în Iaşi şi Sibiu, şi adăugarea a două noi aeroporturi, Suceava şi Satu Mare, reţelei Wizz. Wizz îşi va extinde reţeaua până la finalul anului 2016 cu 20 de aeronave, inclusiv patru noi aeronave ultra-uşoare Airbus A321 cu 230 de locuri”, se arată în răspunsul trimis de companie, la solicitarea News.ro.

Wizz Air a transportat 2,422 milioane de pasageri în primele şase luni ale acestui an, în creştere cu peste 10% faţă de perioada echivalentă din 2015.

Pe piaţa din România, principalii concurenţi ai Wizz Air sunt Blue Air, Tarom, Ryanair şi Lufthansa.

Compania de stat Tarom a transportat 1,898 milioane pasageri în primele nouă luni ale acestui an, cu 3,8% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, când a transportat 1,829 milioane pasageri.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.