Vodafone România a înregistrat venituri din servicii de 764 milioane euro, în anul fiscal încheiat la 31 martie 2022, în scădere de 0,1% comparativ cu anul financiar trecut. Baza de clienţi a companiei a ajuns la 11,1 milioane la 31 martie 2022 şi include clienţii serviciilor mobile şi fixe, precum şi ai soluţiilor IoT.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Compania a înregistrat venituri din servicii de 764 milioane euro. Comparativ cu anul financiar trecut, veniturile din servicii în baza organică au înregistrat o scădere de 0,1%”, transmite Vodafone România, anunţând principalii indicatori financiari pentru anul fiscal încheiat la 31 martie 2022.

Baza de clienţi a Vodafone România a ajuns la 11,1 milioane la 31 martie 2022 şi include clienţii serviciilor mobile şi fixe, precum şi ai soluţiilor IoT.

“În ultimul an financiar am continuat să ne concentrăm pe asigurarea unei conectivităţi fiabile atât pentru zonele rurale, cât şi pentru cele urbane, pe sprijinirea companiilor care ne sunt clienţi, în special a companiilor mici şi mijlocii, în drumul acestora către creşterea gradului de digitalizare pentru a beneficia de oportunităţile unei lumi digitale, oferindu-le soluţii dedicate şi expertiza noastră. Am continuat să colaborăm cu autorităţile publice pentru a accelera transformarea digitală a României, dar şi să fim un partener de încredere pentru clienţii noştri şi pentru societate în general, navigând, în acelaşi timp, printre provocările şi incertitudinile pe care le-au adus cel de-al doilea an de criză pandemică, precum şi impactul creşterii semnificative a costurilor asupra business-ului nostru. Totodată, am accelerat procesul de transformare către un furnizor de conectivitate de nouă generaţie şi de servicii digitale. Acesta este de altfel planul strategic pentru următorii ani de creştere accelerată şi business dinamic, care oferă tehnologie şi soluţii digitale, dincolo de serviciile tradiţionale de comunicaţii electronice”, a declarat Achilleas Kanaris, CEO Vodafone Romania.

Vodafone România şi-a extins portofoliul de soluţii digitale pentru companii cu o serie de soluţii adresate fermierilor şi care integrează tehnologii IoT inovatoare bazate pe senzori. De asemenea, Vodafone România a lansat soluţia Soft POS pentru digitalizarea plăţilor, care permite comercianţilor să accepte plăţi prin intermediul telefonului mobil, în locul clasicului POS.

La începutul lunii octombrie, compania a lansat Eco-SIM-urile din plastic reciclat, ca parte a angajamentului de a reduce impactul asupra mediului.

Vodafone operează reţele mobile şi fixe în 21 de ţări şi colaborează cu reţele mobile în alte 48 de ţări. La 31 martie 2022, compania avea peste 300 de milioane de utilizatori de servicii mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix şi 22 de milioane de clienţi ai serviciilor TV. 

Vodafone este lider mondial în domeniul IoT (Internet of Things), conectând peste 150 de milioane de dispozitive şi platforme.

Compania vrea să îşi limiteze impactul asupra planetei prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră până la net zero până în 2040, prin achiziţia de 100% energie electrică din surse regenerabile în Europa şi în toate operaţiunile sale până în 2025, reutilizând, revânzând sau reciclând 100% din echipamentele sale de reţea care devin redundante.

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.