Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 2,1% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2020, la 193 milioane de euro, în comparaţie cu perioada similară a anului anterior.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Veniturile din servicii sunt de 193 milioane de euro în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2020, înregistrând o scădere de 2,1% în comparaţie cu perioada similară a anului anterior", a anunţat miercuri compania.

Baza de clienţi a Vodafone România (inclusiv IoT) a atins valoarea de 11 milioane de clienţi la 31 decembrie 2020.

"Obiectivul nostru principal a fost de a oferi acces la educaţia digitală pentru copii şi de a reduce decalajele dintre diferite zone ale ţării. Ca furnizor în cadrul licitaţiei coordonate de Ministerul Educaţiei şi Cercetării am finalizat la finalul anului 2020, printr-un efort extraordinar cu numeroase provocări datorate contextului pandemic, procesul de livrare a peste 108.000 de tablete conectate la internet. Pe lângă aceste dispozitive, este important de menţionat faptul că alte câteva zeci de mii de tablete au fost furnizate de Vodafone România în cadrul proiectelor educaţionale iniţiate la nivel local de instituţii şi ONG-uri. În plus, Vodafone România s-a implicat în programul naţional 'Internet în şcoli', reuşind conectarea la internet a sute de şcoli din România în doar câteva săptămâni. Prin intermediul susţinerii, dispozitivelor, conexiunilor şi cunoştinţelor pe care le investim în digitalizarea ţării noastre, aducem o contribuţie semnificativă digitalizării României. Este important să demarăm reconstrucţia societăţii noastre şi să începem să lucrăm la redresarea economică, deoarece avem această oportunitate uriaşă de a construi o societate şi o economie mai bune şi mai reziliente ce susţin incluziunea. Având în vedere că sectorul telecomunicaţiilor are un rol cheie, dar şi faptul că am văzut începutul construcţiei acestor acestor planuri, considerăm că există oportunităţi extraordinare în mai multe domenii, precum asigurarea suportului şi a condiţiilor optime pentru dezvoltarea infrastructurii de reţea, digitalizarea sectorului de activităţi esenţiale cum ar fi educaţia şi sănătatea, dar şi infrastructura de telecomunicaţii. Aceasta reprezintă şansa noastră ca societate să construim un viitor mai bun şi mai durabil", spune Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile şi fixe în Europa, este cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume, iar platforma de tehnologie M-Pesa permite, în Africa, unui număr de peste 45 de milioane de oameni să beneficieze de acces la plăţi mobile şi servicii financiare. Operează reţele mobile şi fixe în 21 de ţări şi 48 de reţele mobile partenere. La 31 decembrie 2020, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienţi ai serviciilor TV şi peste 118 milioane de dispozitive IoT conectate.

De asemenea, Vodafone şi-a planificat reducerea emisiilor de gazele cu efect de seră cu 50% până în 2025 şi până la net zero până în 2040, prin achiziţia de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 pentru operaţiunile sale şi prin reutilizarea, revânzarea sau reciclarea a 100% din echipamentele noastre de reţea care devin redundante.

  
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.