BMW a anunţat marţi că vânzările sale de vehicule integral electrice şi hibride au atins 1 milion şi că intenţionează că ajungă la vânzare a 2 milioane de vehicule integral electrice până în 2025, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Aproximativ 70% dintre vehiculele electrice vândute până acum au fost hibride, a spus membrul consiliului de administraţie Pieter Nota la o masă rotundă cu jurnaliştii, adăugând că grupul consideră că modelele hibride vor continua să joace un rol important, în special pentru clienţii care nu au acces uşor la încărcătoare.

Continuarea modernizării maşinilor cu combustie internă a reprezentat un alt pas important pentru a face industria mai sustenabilă, a spus el:

”Numai atunci putem face diferenţa în baza de clienţi”,  adăugat acesta.

BMW a ţinut de mult timp să investească într-o gamă de tehnologii, mai degrabă decât să se concentreze doar pe maşinile electrice cu baterie pentru a reduce emisiile şi se opune interdicţiilor totale privind achiziţionarea de maşini cu motor cu combustie.

Producătorul auto urmăreşte ca cel puţin 50% din vânzările sale globale să fie complet electrice până în 2030, dar a repetat în numeroase ocazii că lipsa infrastructurii de încărcare este o barieră majoră în calea adoptării mai rapide de către consumatori a vehiculelor electrice.

Vânzările din noiembrie au fost uşor sub nivelurile de anul trecut, a spus Nota, deoarece lipsa semiconductorilor a continuat să restrângă oferta. Cu toate acestea, compania este încrezătoare că va înregistra o creştere absolută a veniturilor comparativ cu anul trecut, a spus el.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.