Urgent Cargus, una din cele mai mari companii de pe piaţa de curierat din România, investeşte în acest an 4 milioane de euro în îmbunătăţirea serviciilor, a anunţat luni compania, care a mai precizat că o mare parte din investiţiile programate în acest an vor viza optimizarea distribuţiei rutelor de curierat.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Potrivit directorului general al Urgent Cargus, Gian Sharp, 70% din investiţiile companiei vor viza trei zone: optimizarea distribuţiei rutelor de curierat şi prezicerea livrării (soluţia ORTEC), tehnologia „Sorting by voice” (furnizată de Total Technologies) şi sistemul de sortare automatizat (de la Vanderlande).

„Prelucrăm zilnic colete care cântăresc peste 6 milioane de kilograme, pe care le sortăm şi le distribuim în întreaga ţară. Cei 2.600 de curieri străbat zi de zi 170.000 de kilometri pentru ca, în final, clienţii noştri să fie mulţumiţi. Vorbim de volume uriaşe, iar pentru ca totul să meargă strună, investim constant în tehnologie şi hardware pentru a ne asigura că oferim clienţilor noştri un nivel ridicat al serviciilor nu doar astăzi, ci şi în viitor”, a afirmat Sharp.

Compania de curierat a fost înfiinţată în 1991 de un grup de antreprenori locali sub denumirea Cargus şi a fost prima firmă privată de curierat din România.

Cargus a fost achiziţionată în 2008 de către Deutsche Post – DHL, iar în 2012 fondul de investiţii Abris Capital Partners a cumpărat firma de curierat de la DHL.

Din 2014 Cargus şi Urgent Curier au devenit parteneri egali într-un proces de fuziune care au creat una dintre cele mai importante companii de pe piaţa de curierat din România: Urgent Cargus. Urgent Cargus deţine şi operează o reţea naţională de 72 de centre şi depozite în toată ţara, cu o flotă de peste 2.600 de vehicule de curierat.

Pe piaţa de curierat locală, evaluată anul trecut la 400 de milioane euro, mai activează companii precum FAN Courier, DHL, DPD România sau TNT.

Cel mai mare retailer online din România, eMAG, a devenit acţionar majoritar al firmei de curierat Sameday Courier, cu o participaţie de 80%, a anunţat la sfârşitul lunii mai firma de curierat, care a precizat că Sameday îşi va continua evoluţia ca brand independent.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.