Orange anunţă că, la această oră, serviciile de voce, date, precum şi aplicaţiile funcţionează în parametri normali. În urmă cu câteva ore, compania anunţa că o parte dintre clienţi întâmpină dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date din cauza unor secţionări multiple în reţeaua de fibră optică.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Serviciile de voce, date, precum şi aplicaţiile Orange funcţionează în parametri normali. Le recomandam celor care inca intampina probleme sa inchida si sa redeschida telefonul. Mulţumim tuturor pentru răbdare şi înţelegere”, este anunţul făcut de companie.

O parte dintre clienţii Orange au avut probleme, miercuri, în accesarea serviciilor de voce şi date.

”Salut, momentan, o parte dintre clienţii noştri întâmpină dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date, precum şi a aplicaţiilor Orange. Această situaţie se manifestă ca urmare a secţionării multiple în reţeaua de fibră optică”, a anunţat compania.

Orange a mai precizat că au fost identificate 3 secţionări ale reţelei de fibră optică în judeţele Bistriţa-Năsăud, Braşov şi Mehedinţi, două dintre secţionări fiind simultane. 

În România, principalii competitori ai companiei sunt Vodafone, Telekom şi Digi Mobil.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.