Provocarea cauzată de coronavirus vine cu noi oportunităţi, anume creşterea cererii consumatorilor de a cumpăra online, astfel că 17 companii româneşti au pus bazele programului #VreauOnline, care ajută magazinele fizice afectate de pandemia de coronavirus să se relanseze prin vânzări online, printre membrii alianţei numărându-se: Blugento, Frisbo, Fan Courier, Banca Transilvania, Pluriva, SmartBill, Vivre, Total PR şi Salesfox.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Pentru a facilita tranziţia în mediul online a magazinelor fizice afectate de pandemia de coronavirus, 17 companii de top cu experienţă în servicii pentru comerţul online, au pus bazele iniţiativei #VreauOnline, un program care oferă training gratuit şi servicii specializate de transformare digitală. În cadrul programului, comercianţii primesc sprijin şi reduceri la pachet pentru servicii precum: crearea unui magazin digital, promovare prin marketing digital, procesare automatizată de comenzi, împachetare şi livrare de colete, plata cu cardul, facturare şi toate serviciile adiacente de eCommerce", arată un comunicat.

Printre membrii alianţei #VreauOnline se numără: Blugento (platforma românească de eCommerce pentru construirea magazinului digital), Frisbo (serviciu românesc de procesare automată a comenzilor), FAN Courier (cel mai mare jucător pe piaţa serviciilor de curierat din România), Banca Transilvania (bancă dedicată afacerilor mici şi mijlocii româneşti), Retargeting.biz (servicii automatizate de marketing digital), SMSO (platforma integrată de servicii de comunicare prin SMS), TargetWeb (servicii avansate de SEO şi optimizare), Newsman (cel mai mare serviciu de email marketing din România), MOCAPP (platformă martech de influencer marketing), Zea (agenţia de marketing digital specializată pe eCommerce), Canopy (companie românească expertă în PPC advertising), Eliade Rotariu (autor, trainer şi manager de business), Pluriva (sistem ERP integrat pentru gestiunea şi automatizarea fluxurilor de back-office din eCommerce), SmartBill (cel mai folosit soft de facturare şi gestiune de pe piaţa locală), Vivre (cel mai popular site de home & deco, deschis acum ca marketplace şi altor comercianţi), Total PR (agenţie de comunicare cu experienţă în promovarea afacerilor online), Salesfox (echipe de vânzări on-demand, un produs Neogen).

“Scopul alianţei noastre e de a pregăti comercianţii pentru <noua ordine a comerţului>, care ne împinge vrând-nevrând spre vânzări online. eCommerce-ul creşte deja de mult timp, motiv pentru care am şi adunat specialiştii în acest domeniu, însă provocarea cauzată de coronavirus vine cu noi oportunităţi: creşterea cererii consumatorilor de a cumpăra online. Magazinele au nevoie să se adapteze rapid prin lansarea unui shop online, promovarea prin marketing digital, administrarea în siguranţă a stocului şi procesarea de comenzi după norme noi, să livreze rapid şi economic şi să-şi automatizeze toate procesele, de la facturare şi urmărire a coletelor până la administrarea retururilor, protejându-şi în acelaşi timp personalul şi afacerea”, explică Sandu Băbăşan, fondator Blugento, în numele alianţei #VindemOnline.

Reprezentanţii iniţiativei #VreauOnline anunţă primele două workshop-uri gratuite programate pentru luna aprilie, transmise live prin website-ul alianţei https://vreau.online/: 28 aprilie, 08:00-09:00 Morning Login Workshop cu tema “4 servicii de care ai nevoie ca să-ţi lansezi magazinul online” şi pe 30 aprilie, 08:00-09:00 Morning Login Workshop cu tema “Cum să-ţi promovezi noul magazin online”.

Proprietarii magazinelor fizice care vor să înveţe despre cum să-şi lanseze propriile afaceri eCommerce pot să se înscrie gratuit la workshop-uri şi să beneficieze automat de promoţii.

“Automatizarea comenzilor este ceea ce facem de ani de zile, însă acum mai mult ca oricând trebuie integrat comerţul cu toate uneltele digitale disponibile. Prin alianţa #VreauOnline am reuşit pentru prima dată să oferim toate serviciile într-un pachet unic pentru comercianţi. Fiecare dintre partenerii noştri au acceptat să ofere promoţii masive la produsul comun pe care-l oferim, pentru a face cât mai uşor pentru magazinele fizice să facă tranziţia spre o activitate de vânzări pe Internet”, afirmă Bogdan Colceriu, fondator Frisbo.

#VreauOnline este o iniţiativă a industriei de eCommerce din România care sprijină mutarea comercianţilor cu activităţi offline în online.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.