Platforma socială deţinută de Elon Musk are o nouă limită de caractere, dar vor beneficia de aceasta doar cei care plătesc pentru un abonament Blue.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Twitter anunţă (pe Twitter) creşterea limitei de caractere. Pentru a „îmbunătăţi experienţa de scriere şi citire”, reţeaua socială permite acomodarea a până la 10.000 de caractere într-o singură postare.

Nu toţi utilizatorii vor putea scrie postări de până la 10.000 de caractere, aceasta fiind introdusă ca un beneficiu pentru Twitter Blue, însă, postările cu astfel de lungime vor fi vizibile tuturor, indiferent dacă plătesc sau nu pentru abonamentul respectiv.

Dincolo de creşterea limitei de caractere, o altă noutate este posibilitatea formatării textului. Abonaţii Twitter Blue vor putea să folosească funcţiile bold şi italic.

Cele două noutăţi sunt, în mod evident, menite să facă mai interesant abonamentul Twitter Blue şi să atragă mai mulţi abonaţi. Conform unei estimări Sensor Tower, Blue ar fi atras în primele trei luni de existenţă 385.000 de abonaţi pe Android şi iOS.

După mulţi ani în care s-a opus creşterii limitei de caractere, Twitter o modifică deja pentru a doua oară de când Elon Musk a cumpărat compania. Anterior, aceeaşi limită de caractere fusese crescută la 4.000 de caractere, tot strict pentru abonaţii Blue.

Pentru utilizatorii obişnuiţi, limita de caractere rămâne setată la 280 de caractere, aşa cum a fost modificată prima şi ultima oară în 2017.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.