Utilizatorii Twitter care plătesc pentru abonamentul Twitter Blue văd acum doar jumătate din reclamele afişate în mod normal, cel puţin în unele din paginile platformei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Elon Musk vorbea încă dinainte de lansarea abonamentelor Twitter Blue despre înjumătăţirea reclamelor, ca o facilitate pentru plătitori, facilitate care abia acum devine activă. Astfel, abonaţii Twitter Blue vor vedea doar jumătate din reclamele afişate celorlalţi utilizatori în cadrul fluxurilor „Following” şi „For You”.

Conform paginilor de suport tocmai publicate de Twitter, în cazul abonaţilor, numărul postărilor organice dintre reclame va fi de două ori mai mare în medie, însă, vor exista diferenţe - uneori vor apărea mai multe postări organice între reclame, alte ori mai puţine, dar media se va menţine undeva la jumătate faţă de abonaţii obişnuiţi.

Reducerea numărului de reclame este valabilă doar pentru secţiunile menţionate, nu şi pentru restul paginilor din cadrul reţelei sociale. Paginile de profil, replicile, secţiunea Explore şi celelalte pagini vor afişa în continuare acelaşi număr de reclame pentru toată lumea.

Cu aceeaşi ocazie, Twitter anunţă şi o altă modificare în legătură cu abonamentele Twitter Blue. Postările la care comentează abonaţii vor beneficia de un mic „boost” din partea algoritmului, urmând să rankeze mai sus în feed decât în mod normal.

Twitter Blue este disponibil şi în România, unde costă 44 de lei pe lună sau 464 de lei pe an. Abonamentul s-a scumpit de la 37 de lei pe lună sau 390 de lei pe an în momentul lansării.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.