Touroperatorul Paralela 45 a anunţat joi că a început să vândă oferte de vacanţe şi pe Glovo. Grecia este cea mai vândută destinaţie la companie, până la finalul lunii iunie, cererea din acest sezon depăşind-o deja pe cea din 2019.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Din luna iunie, oferte Paralela 45 de vacanţe sunt disponibile şi pe Glovo. Turoperatorul pune la dispoziţia utilizatorilor aplicaţiei vouchere cu o valoare de 250, 500, 750 şi 1.000 de lei pentru variantele: 'Scapă-mă de soacră', 'Petrecerea burlăciţelor', 'Vacanţa post divorţ', 'Babymoon, ultima vacanţă în doi'. Din iulie, voucherele vor fi disponibile în toate oraşele unde este activă aplicaţia”, a informat compania.

Parteneriatul cu Glovo vine după ce, la finalul anului trecut, agenţia a lansat voucherul #experienţedeneuitat, cu o valoare de la 50 la 1.000 de euro, şi a vândut peste 700 de exemplare drept cadou, cu o grafică personalizată la cerere.

Un sondaj realizat de Paralela 45 printre cumpărătorii de vouchere arată că vacanţele li se par cel mai potrivit cadou după ce în 2020 au fost închise graniţe şi nu au putut să călătorească în ritmul din anii anteriori.

”Grecia este cea mai vândută destinaţie la Paralela 45, până la finalul lunii iunie, cererea din acest sezon depăşind-o deja pe cea din 2019. Agenţia are zboruri charter spre Heraklion/Creta, Chania/Creta, Rodos, Zakynthos, Corfu, Santorini din Bucureşti; Heraklion, Chania, Zakynthos, Rodos din Cluj-Napoca;  Heraklion din Timişoara şi Iaşi”, arată touroperatorul, care estimează că peste 15.000 de turişti vor merge vara acesta în Grecia cu zboruri charter, cu 20% mai mulţi faţă de 2019.

Alţi 4.000 vor pleca cu maşina proprie în nordul Greciei.

“În 2021, turistul ştie ce vrea. Îşi ia informaţia din portalul nostru, de pe reţelele de socializare, şi apoi sună pentru câteva detalii despre hotel, ora zborului sau modalitatea de plată. Este o cerere atât de mare încât ne-am organizat rapid pentru a pune accent pe reducerea timpului de răspuns pentru fiecare turist. Mai multe îmbunătăţiri au fost făcute şi portalului de călătorii, în ultimele luni, astfel încât utilizatorul să aibă o experienţă plăcută, să se simtă deja în vacanţă văzând fotografii de la fiecare hotel”, declară Alin Burcea, CEO Paralela 45.

Acesta afirmă că pandemia ne-a arătat că în lipsa interacţiunii dintre oameni, digitalizarea este vitală pentru viaţa de zi cu zi, de la plata facturilor la cumpărarea de vacanţe.

Agenţia de turism Paralela 45 a fost înfiinţată în 1990, fiind una dintre primele trei agenţii din România. Turoperatorul vinde în vacanţe cu zboruri charter în Spania, Grecia, Turcia, Portugalia, Italia, Tunisia şi Egipt, şi peste 160 circuite culturale şi istorice organizate anual pe patru continentele, ori programe pentru seniori, croaziere, vacanţe tailor made, programe de business travel.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.