În cei 15 ani de activitate, touroperatorul Eturia a vândut peste 55.000 de vacanţe în 155 de ţări şi a avut până în prezent peste 80.000 de clienţi. Cea mai vândută destinaţie a fost Maldive, cu peste 10 milioane euro, iar cea mai lungă vacanţă vândută a fost un tur al lumii în 95 de zile. Eturia lansează începând cu 1 iunie, 4 serii de oferte speciale, câte una pe săptămână, dintre destinaţiile aflate în top 15 cele mai bine vândute destinaţii Eturia din 2007 până în prezent.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”În cei 15 ani de activitate, Eturia are peste 300 de parteneri locali în întreaga lume, a vândut vacanţe în 155 de ţări şi a avut până în prezent peste 80.000 de clienţi. În context aniversar, dar mai ales în debutul sezonului de vară, Eturia lansează începând cu 1 iunie, 4 serii de oferte speciale (câte una pe săptămână), alese din rândul destinaţiilor aflate în top 15 cele mai bine vândute destinaţii Eturia din 2007 până în present”, anunţă compania.

Printre aceste oferte speciale destinate turiştilor, este un sejur în Havana & Cayo Coco, de opt zile / şapte nopţi, hoteluri de 4 si 5 stele, tur de oras în Havana inclus şi mese în regim all-inclusive la plaja începând de la 1.650 euro / persoană.

O altă propunere este un sejur de 7 nopţi în Mauritius, hoteluri de 4 si 5 stele cu mic dejun sau demi - pensiune, un tur inclus, începând de la 1.190 euro/ persoană.

O altă variantă este un circuit 10 zile în Peru, în care turiştii se vor bucura de principalele atracţii ale destinaţiei, de la 2.390 euro / persoană.

La aniversarea de 15 ani, Top 10 Eturia cele mai căutate destinaţii exotice de către români, arată după cum urmează: Maldive, Republica Dominicană, Thailanda, SUA, Peru, Japonia, Tanzania, Cuba, Mexic şi Mauritius. 

“Au trecut 15 ani de Eturia, în acest timp agenţia noastră şi-a conturat o identitate puternică, la fel s-a întâmplat şi cu, clientul Eturia. În 2022, acesta este mai matur, mai informat si evident mai pretenţios în alegerile sale. Cred ca toţi aceşti ani au demonstrat că agenţiile de turism reprezintă coloana vertebrală a industriei şi în ciuda dezvoltării multiplelor soluţii de vânzare online, turistul care îşi doreşte cu adevarat să exploreze o destinaţie se reîntoarce către agentul de turism. Cred că tehnologia nu poate servi nevoilor turistului fără asistenţa umană şi nici viceversa. Turistul de azi are nevoie de rapiditate, flexibilitate, know how şi cel mai important, siguranţă. Aceşti ani ne-au învăţat ca o agenţie de turism care investeşte atât în oameni, cât şi în tehnologie este mai aproape de turist. Este exact ceea ce ne propunem sa facem la Eturia şi în următorii 15 ani“, declară Sorin Stoica, CEO Eturia

În cei 15 ani de activitate în piaţa de profil din România, Eturia a vândut peste 55.000 de vacanţe în 155 de ţări şi a înregistrat vânzări de peste 100 milioane euro.

Prima vacanţă vândută a fost în august 2007.

Cea mai vândută destinaţie a fost Maldive, încasări de peste 10 milioane euro.

Cea mai scumpă vacanţă vândută a costat 125.000 euro, iar cea mai lungă vacanţă vândută a fost un tur al lumii în 95 de zile.

Cel mai complex grup incentive vândut (corporate) a fost în Tanzania şi Zanzibar şi a costat 350.000 euro.

Peste 50 de companii în intreaga lume vând hotelurile contractate Eturia prin divizia Wholesales Eturia. 

Debutul sezonului estival aduce modificări de preţuri.

“Preţurile sunt în creştere cu 10-20% faţă de anul 2019 şi estimez că acest trend se va păstra până la sfârşitul anului cu mai mult de 30% pe destinaţiile foarte populare şi în perioade de vârf de sezon. Aceste modificări de preţuri se datorează creşterilor la petrol şi energie, întărirea dolarului faţă de euro cu circa 20%, dar şi a cererii de vacanţe care este în acest moment mai mare pe majoritatea destinaţiilor decât oferta. Acest lucru se întâmplă deoarece nici companiile aeriene, nici hotelurile nu şi-au refăcut capacitatea de transport, respectiv cazare, la nivelurile prepandemice. Pentru cei care vor să economisească, soluţia rămâne early booking-ul, dar şi evitarea perioadelor de vârf de sezon (August, Decembrie, Ianuarie, Aprile) menţinand acelaşi confort şi bucurie a călătoriei. Din perspectiva financiară, obiectivul nostru este sa crestem cu peste 50% fata de anul 2019 si suntem deocamdată pe un trend bun pentru atingerea acestui obiectiv”, declară Sorin Stoica.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.