Editura Nemira a lansat miercuri, 5 noiembrie, la librăria Cărtureşti Verona, volumul de eseuri şi fotografie „Din Priviri", sub semnătura profesionistului de comunicare Mihaela Nicola. Cel de-al cincilea titlu al autorului propune o colecţie inedită de “texte cochete şi fotografii desculţe”, construită sub forma unei călătorii în cheie personală printre gânduri, stări, locuri şi sentimente.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Imaginile incluse în acest volum au fost prezentate în cadrul expoziţiei personale „Fotografii care nu au apǎrut pe Instagram", vernisată în anul 2021 la Galeriile Cornel Forea şi curatoriatǎ de Damian Florea. Textele asociate fotografiilor sunt concepute ca adagio reflexiv în cheie minimalistă, conducând cititorul printre revelaţii despre secrete, căsătorie, cireşe amare, matematică, geopoliticǎ şi amandine. Autoarea consemneazǎ cu graţie şi umor locurile comune care ne urmăresc cu fatalitate, dar şi trăsăturile care ne fac remarcabili. Firul roşu al colecţiei urmăreşte un personaj recurent, neaşteptat, pe care autoarea l-a propus ca delicată frondǎ la imaginile egocentrate care domină peisajul actual al comunicării pe reţelele de socializare.

Mihaela Nicola revendică prin acest volum un alt tip de privire, una eliberată de tentaţia chipului şi a perfecţiunii. Din priviri continuă şi dezvoltă aici una dintre temele favorite ale autoarei, călătoria, îmbinând ironia şi sarcasmul cu duioşia evocărilor personale sau aparent personale. Textul-gând este deopotrivă concluzie şi poartă deschisă spre reflecţie, spre o neobosită căutare a sensului aflat mereu, în lumea de azi, la graniţa dintre realitate şi proiecţie, dintre aparenţă şi esenţă", a declarat Ana Lotts-Nicolau, director general al editurii Nemira.

Mihaela Nicola este CEO al companiei de comunicare TheGroup, autoare a volumelor de eseistică „Pe tocuri"- Nemira, 2007 şi „Cu mănuşi"- Humanitas, 2009, observator educat al formelor actuale de manifestare a comunicării în spaţiul public, în care fenomenul “influencing” capătă o greutate din ce în ce mai pronunţată. “Mă consider mai degrabă un outfluencer, îmi place să asamblez contexte de gând şi imagine pentru ca fiecare cititor să aibă revelaţia că este de fapt propriul său influencer.”- a declarant autoarea.

Lansarea Din Priviri s-a petrecut, de altfel, în aceeaşi cheie inedita precum volumul însuşi, sub forma unui brunch atipic la librǎrie, prilej de conversaţie liberă, schimb de idei şi bucuria redescoperirii aforismelor.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.