Tesla a redus vineri preţurile vehiculelor sale electrice în Europa, Israel şi Singapore, extinzând o reducere globală pe care a început-o în China în ianuarie, provocând îngrijorări cu privire la marja sa de profit, cea mai mare din industria auto, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Tesla a raportat săptămâna trecută că livrările din primul trimestru au crescut cu doar 4% faţă de trimestrul precedent, în ciuda faptului că a oferit reduceri în Statele Unite, China, Japonia, Australia şi Coreea de Sud, pentru a stimula cererea.

La câteva zile după ce a publicat datele dezamăgitoare referitoare la livrări, Tesla a anunţat a cincea reducere a preţurilor vehiculelor din acest an pe piaţa din SUA, în timp ce Washingtonul se pregăteşte să introducă standarde mai stricte care vor limita creditele fiscale pentru vehicule electrice.

În 2022, cel mai valoros producător de automobile din lume a ratat, de asemenea, ţinta de livrări a CEO-ului Elon Musk, privind o creştere de 50%, menţinută la o creştere de 40%, din cauza problemelor logistice şi a încetinirii cererii.

Tesla a declarat vineri că a redus preţurile pe numeroase pieţe europene, inclusiv Germania şi Franţa, din cauza creşterii şi îmbunătăţirii capacităţii sale de producţie.

În Germania, Tesla a scăzut preţurile vehiculelor sale Model 3 şi Model Y între 4,5% şi 9,8%, au arătat vineri datele de pe site-ul său web, marcând a doua sa reducere de preţuri în acest an, după o reducere de preţ de 1-17% în ianuarie.

În Singapore, compania a redus preţurile vehiculelor sale Model 3 şi Model Y între 4,3% şi 5%, a arătat site-ul său local.

Tesla a redus şi preţurile în Israel, preţul Model 3 cu tracţiune spate, de bază, a scăzut cu 25% după o rundă iniţială de reduceri de preţuri la nivel mondial, efectuată în ianuarie.

Musk a spus că Tesla se va concentra pe reducerea preţurilor pentru a stimula cererea şi că a avut succes în a genera comenzi cu reducerile din ianuarie.

În Statele Unite, Tesla a redus preţul Model 3 cu 11%, cumulat de la începutul anului, cu o reducere de 20% faţă de modelul său de bază Y.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.