Producătorul auto franco-italian Stellantis este optimist cu privire la perspectivele diviziei sale germane Opel, despre care crede că va putea continua să opereze ca o marcă separată, a declarat şeful companiei pentru Europa, Uwe Hochgeschurtz, pentru revista Automobilwoche, transmite Reuters.
”Sunt mulţumit de brand şi de gama sa de produse. Există o mare capacitate de dezvoltare”, a spus Hochgeschurtz în interviul publicat duminică.
Centrul de proiectare din Ruesselsheim este unul dintre cele mai moderne din întreaga companie, a spus el, în timp ce fabricile germane au un volum de muncă constant, ceea ce înseamnă că viitorul lor este în siguranţă.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Hochgeschurtz a dat vina pe pierderea cotei de piaţă a Opel în mare parte din cauza capacităţii de transport inadecvate pentru a livra maşinile vânzătorilor.
”Am avut clienţi, am avut maşinile terminate, dar nu au ajuns acolo unde trebuia. Având în vedere lipsa şoferilor de camion, există doar o capacitate de transport limitată. De aceea le-am oferit vânzătorilor să vină să ridice singuri maşinile din depozitele noastre”, a spus el.
Hochgeschurtz a numit America Latină, Turcia şi Africa de Nord drept pieţe bune de export pentru Opel.
”Dar nucleul pieţei este Europa”, a subliniat acesta.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.