Cererea mare şi în continuă creştere pentru trotinetele electrice a făcut ca acestea să fie produsele cu cea mai mare ascensiune a vânzărilor în ultimul an, a afirmat, joi, în cadrul unei conferinţe de presă, Mihai Pătraşcu, directorul general al magazinului online evoMAG, care adaugă că doi din zece români vor să achiziţioneze o trotinetă electrică până la finalul anului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Preţul mediu de achiziţie pentru o trotinetă electrică a urcat la 2.000 de lei.

"Circa 20% dintre români intenţionează că cumpere o trotinetă electrică până la finalul acestui an, potrivit unui sondaj realizat în mediul online la solicitarea evoMAG. Decizia de cumpărare vine pe fondul utilităţii mari a produsului şi ca răspuns la traficul aglomerat din marile oraşe din România", arată sondajul publicat joi.

Bugetul alocat de români pentru achiziţia unei trotinete electrice este în creştere, consumatorii fiind dispuşi să cheltuiască, în medie, 2.000 de lei, potrivit datelor evoMAG.

„Cererea mare şi în continuă creştere pentru trotinetele electrice a făcut ca acestea să fie produsele cu cea mai mare ascensiune a vânzărilor în ultimul an. De aici şi interesul nostru de a-i aduce împreună, pe evoMAG.ro, pe toţi furnizorii şi producătorii de trotinete electrice prezenţi pe piaţa din România, reuşind astfel să le oferim clienţilor cea mai mare şi diversă gamă de trotinete electrice din România”, spune Mihai Pătraşcu.

În prezent, evoMAG listează 150 de modele de trotinete electrice de la 30 de producători, cu preţuri ce variază între 1.000 de lei şi 12.000 de lei.

Evoluţia este cu atât mai importantă cu cât trotinetele electrice au fost introduse în portofoliu începând cu jumătatea anului trecut, alături de biciclete electrice, hoverboard-uri, skateboard-uri electrice şi monocicluri electrice, inaugurând practic categoria de „vehicule electrice”.

Cât priveşte profilul clienţilor pentru trotinetele electrice, acestea sunt achiziţionate cu precădere de bărbaţi (reprezentând 80% dintre cumpărători), cu vârste cuprinse între 25 şi 40 de ani, care  fie sunt pasionaţi de mişcare şi activităţi în aer liber, fie vor să găsească o alternativă la aglomeraţia din marile oraşe şi să economisească timp în trafic.

În mod obişnuit, clienţii care îşi doresc o trotinetă electrică încep prin a achiziţiona produse mai ieftine, vehiculele electrice reprezentând o categorie de produse relativ nou introdusă pe piaţa din România. Astfel, clienţii optează iniţial pentru un model dintr-o categorie de preţ mai scăzut, pentru că îşi doresc să beneficieze de avantajele pe care le oferă o trotinetă electrică, precum uşurinţă în deplasare şi manevrabilitate, rapiditate, autonomie etc., însă nu sunt dispuşi la investiţii mai mari. Ulterior achiziţionează trotinete electrice mai scumpe, care oferă autonomie mai mare, sunt mai confortabile şi mai uşoare.

"Trotinetele electrice au devenit o opţiune demnă de luat în calcul de tot mai multe business-uri. Astfel, companii care activează în domenii precum food delivery, logistică, sau companiile care investesc în instrumente de creştere a productivităţii angajaţilor etc. au început să caute noi resurse pentru creşterea afacerilor, punând un accent tot mai mare pe mobilitate", spun reprezentanţii evoMAG.

evoMAG este una dintre cele mai mari companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.