Serviciul de video streaming cu seriale scurte nu a avut o viaţă lungă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Quibi, serviciul de video streaming cu creaţii de până-n 10 minute şi focus pe dispozitive mobile şi-a închis porţile după doar 6 luni. Informaţia a fost confirmată de proprietarul şi producătorul de film Jeffrey Katzenberg.

Lansat pe 6 aprilie 2020, Quibi era disponibil pe bază de abonament cu două opţiuni: 5 dolari pe lună cu reclame şi 8 dolari pe lună fără reclame. Caracteristica de bază a acestuia venea din lungimea conţinutului, care nu depăşea 10 minute.

Închiderea serviciului a fost anunţată la doar o zi după ce au fost lansate aplicaţii pentru Apple TV, Android TV şi Fire TV, lansări ce păreau să indice extinderea focusului dincolo de dispozitivele mobile.

De-a lungul celor 6 luni de viaţă au circulat numeroase informaţii neoficiale conform cărora serviciul are avea o performanţă foarte slabă.

Motivele ar putea fi multiple. În primul rând, era un serviciu de short-form video pe bază de abonament care concura cu conţinut de acelaşi format disponibil gratuit pe YouTube şi reţelele sociale. În al doilea rând, nu a reuşit să vină cu creaţii care să creeze un mare interes. Şi, nu în ultimul rând, a fost lansat în plină pandemie, când oamenii stăteau acasă.

În ultimele săptămâni, Jeffrey Katzenberg ar fi căutat un cumpărător şi a făcut oferte mai multor companii, precum Facebook, Apple şi NBCUniversal, dar a fost refuzat.

Quibi a strâns 1,75 miliarde de dolari şi va returna acum investitorilor 350 de milioane.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.