Lanţul de cafenele TED'S Coffee Co, fondat de omul de afaceri Vasi Andreica, estimează pentru 2020 o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, în avans cu 43% faţă de anul trecut, şi va ajunge la 40 de unităţi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

TED’S Coffee Co are în prezent o reţea cu 33 cafenele la nivel naţional. De la începutul anului, TED'S Coffee Co a deschis trei noi cafenele, două în Bucureşti şi una în Galaţi, informează compania într-un comunicat.

“Pentru un număr din ce în ce mai mare de oameni, cafeaua reprezintă un stil de viaţă perfect integrat în rutina zilnică, prin urmare şi aşteptările lor în ceea ce priveşte calitatea produsului şi a experienţei pe care doresc să le găsească într-o cafenea sunt mai mari”, declară Vasi Andreica, CEO TED’S Coffee Co.

Din totalul de 40 de locaţii la care reţeaua TED’S Coffee Co va ajunge până la finele acestui an, 20 vor fi în sistem de franciză.

“Ne aflăm într-un context de piaţă favorabil pentru a dezvolta reţeaua inclusiv prin francize. Cererile de franciză sunt în număr mare şi vin atât din ţară, cât şi din partea românilor din Diaspora. În opinia mea, ca antreprenor, este necesar să existe chimie între francizor şi francizat pentru a construi o relaţie de lungă durată”, a declarat Vasi Andreica.

Taxa de redevenţă pentru deschiderea unei francize TED'S Coffee Co este de 4% din cifra de afaceri, la care se adaugă 1% costuri de marketing. Totodată, taxa de intrare în franciza TED'S Coffee Co se situează între 5.000 şi 10.000 de euro în funcţie de tipologia şi mărimea locaţiei.

TED’S Coffee Co este un brand de cafenele lansat în anul 2013 care s-a dezvoltat la nivel naţional în centre comerciale, în clădiri de birouri şi stradal.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.