Marc Garner, Senior Vice-President al Diviziei Secure Power la Schneider Electric, Europa, s-a declarat foarte impresionat de nivelul de cunoştinţe pe care l-a întâlnit la Centrul de Suport Clienţi din Bucureşti şi de abilitatea angajaţilor de a vorbi atât de multe limbi străine. Acesta a declarat pentru News.ro că Centrul de Suport Clienţi din Bucureşti este un loc perfect în care compania se gândeşte să investească.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Suntem prezenţi în România deja de 25 de ani. Avem peste 300 de angajaţi în România ce oferă asistenţă specializată pentru clienţi în 16 limbi, pentru 25 de ţări. Este foarte important pentru noi să ştim cum să-i sprijinim pe clienţii noştri în întreaga Europă”, a declarat Marc Garner, Senior Vice President al Diviziei Secure Power la Schneider Electric, Europa, pentru News.ro.

Întrebat dacă intenţionează să crească numărul de angajaţi, acesta a spus că e dificil de precizat.

”Este greu de spus. Pieţele se schimbă. Ţin să precizez însă că Centrul de Suport Clienţi, deoarece serveşte atât de multe ţări în atât de multe limbi străine, este un loc perfect pentru noi în care ne gândim să investim. Am petrecut ceva timp în Bucureşti în acest an, am cunoscut o parte din echipa de acolo şi am fost foarte impresionat de nivelul de cunoştinţe şi de abilitatea lor de a vorbi atât de multe limbi străine. Este un loc foarte interesant pentru noi să dezvoltăm talente. Şi aspectul multicultural l-am remarcat, a fost extrem de interesant. Erau mulţi oameni acolo din diverse ţări din Europa”, a spus Marc Garner.

Despre forţa de muncă el afirmă că încearcă să găsească oamenii potriviţi la momentul potrivit, ceea ce e o provocare, mai ales în industria de centre de date.

”Trebuie să investim în talente, în dezvoltare, la nivelul la care şi alţi jucători din industrie încearcă să o facă. Întotdeauna va fi o provocare cum să ne sprijinim clienţii, pentru a ne asigura că primesc serviciile potrivite şi că vor fi mulţumiţi”, a adăgat el.

Schneider Electric derulează mai multe programe destinate angajaţilor, inclusiv unul pentru reîncadrarea mamelor care se întorc din concediul de maternitate.

Subsidiara din România asigură asistenţă specializată în 16 limbi pentru clienţii Schneider Electric din 25 de ţări, prin Centrul Regional de Suport Clienţi.

De asemenea, Schneider Electric a anunţat că furnizează o parte din infrastructura fizică de bază şi soluţiile software pentru infrastructura STACK la sediul lor MIL01A din Milano, sprijinind compania să dezvolte calea pentru un viitor digital durabil în Italia.

Alimentat de energie 100% regenerabilă, STACK oferă unele dintre cele mai avansate şi durabile centre de date de colocare din Italia şi din EMEA.

STACK, partenerul de infrastructură digitală al multor companii din întreaga lume şi un dezvoltator şi operator global de centre de date de top, a fost înfiinţat în EMEA prin integrarea a trei afaceri europene.

La nivel global, fiecare centru de date STACK este alimentat cu energie 100% regenerabilă, cu sisteme de eficienţă a folosirii apei, eficienţă energetică şi sisteme optime de răcire încorporate în baza sa de proiectare. În Milano, Italia, STACK a colaborat cu Schneider Electric pentru a promova calea către un viitor durabil şi digital, oferind niveluri de eficienţă a centrelor de date la niveluri super-scale, care sprijină cerinţele de infrastructură digitală ale întreprinderilor.

Pentru a atinge cele mai înalte niveluri de eficienţă în cadrul grupului său de propulsie, STACK utilizează UPS-ul Galaxy VX de la Schneider Electric cu baterii Li-Ion în instalaţia sa de lângă Milano, care oferă o eficienţă energetică de până la 99% în modul eConversion™. În mai multe dintre unităţile sale din EMEA, STACK a implementat, de asemenea, propriile tehnologii de răcire personalizate, care îi permit să colecteze apa de ploaie, reducându-şi dependenţa de sursele publice de apă şi minimizând consumul de resurse.

Software-ul este, de asemenea, esenţial pentru operaţiunile sale; la centrul său de date MIL01A, STACK utilizează platforma Schneider Electric EcoStruxure™, inclusiv modulele Data Center Expert, EcoStruxure IT Expert şi Power Monitoring Expert pentru a obţine o perspectivă şi un control asupra mediului de operare.

Sistemul său de management al clădirilor (BMS), alimentat de EcoStruxure, se conectează cu sistemele electrice, mecanice şi alte sisteme critice ale centrului său de date, ajutând la monitorizarea, automatizarea şi reducerea consumului de energie pentru o funcţionare mai eficientă şi holistică.

”STACK, la fel ca Schneider Electric, consideră că, deşi există o cerere rapidă pentru creşterea digitală şi dezvoltarea centrelor de date, trebuie să ne asigurăm că promovăm practici inovatoare pentru dezvoltarea durabilă. STACK se angajează să reducă impactul asupra mediului şi să crească impactul social pozitiv, atât la nivel global, cât şi local. Un exemplu al modului în care generează circularitatea şi sustenabilitatea în comunităţile locale este modernizarea clădirilor vechi sau implementarea infrastructurii prefabricate pentru a reutiliza terenurile dezafectate, susţinând ecosistemul economic şi digital mai larg”, arată compania.

„Astăzi, lumea noastră devine din ce în ce mai digitalizată şi mai interconectată şi este esenţial să valorificăm puterea centrelor de date şi a infrastructurii digitale pentru un viitor mai ecologic şi mai durabil. Prin colaborarea proactivă cu organizaţii similare precum STACK, unde viziunile noastre pentru DEI şi ESG se aliniază cu adevărat, şi investind în durabilitate, credem că industria noastră poate juca un rol vital în accelerarea decarbonizării”, a declarat Marc Garner, SVP, Secure Power Division, Schneider Electric, Europa.

„STACK consideră durabilitatea mediului şi impactul social drept imperative strategice de afaceri. Folosim metode avansate de a furniza energie regenerabilă, de a gestiona consumul şi de a conserva resursele”, a declarat Michillay Brown, VP, ESG, STACK EMEA.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.