Proprietarul suedez al magazinelor IKEA, Ingka Group, va cheltui 2 miliarde de euro (2,2 miliarde de dolari) pentru extinderea în Statele Unite în următorii trei ani, cea mai mare investiţie a sa într-o singură ţară, într-un pariu de a câştiga clienţi americani, în timp ce ca alţi comercianţii cu amănuntul mari îşi închid magazinele, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

IKEA, care şi-a deschis primul magazin din SUA în 1985, lângă Philadelphia, încearcă să câştige cote de piaţă în SUA, deoarece consumatorii cu bani mai puţini caută produse mai accesibile.

”vedem oportunităţi în toate statele din SUA, dar aş spune în special în Sud, unde vedem o cerere mare, la care până acum nu am reuşit să răspundem”, a declarat Tolga Öncü, şeful IKEA Retail la Ingka Group.

Ingka intenţionează să deschidă opt noi magazine mari IKEA şi nouă magazine mai mici, precum şi să modernizeze magazinele existente în SUA, care sunt a doua cea mai mare piaţă a IKEA după vânzări, după Germania, a anunţat joi compania.

Öncü a spus că nu au fost âncă decise locaţiile pentru magazine.

Noile magazine, inclusiv nouă ”puncte de planificare şi comandă”, magazine mai mici unde clienţii pot primi sfaturi şi pot comanda mobilier pentru livrare, se adaugă deschiderilor deja planificate de IKEA, în centrul oraşului San Francisco şi în Arlington, Virginia.

Pe măsură ce consumatorii cheltuie mai puţin, comercianţii cu amănuntul Walmart şi retailerul online de mobilă Wayfair elimină locuri de muncă şi închid magazine, creând o oportunitate pentru IKEA de a cumpăra mai ieftin spaţii de magazine şi depozite.

Extinderea IKEA va crea 2.000 de locuri de muncă, a spus Ingka.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.