Vânzările de autovehicule electrice şi hibrid ale Porsche România, cel mai mare importator auto din România, au crescut în prima jumătate a anului până la un total de 141 de unităţi, de la 13 în perioada similară a anului trecut, a anunţat marţi compania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Cel mai bine vândut model a fost Volkswagen Passat GTE (70 de unităţi), un plug-in hibrid, urmat de Volkswagen e-Golf şi Volkswagen e-up!, două modele 100% electrice. Compania va pune din ce în ce mai mare accent pe vehiculele electrice şi hibrid, potrivit strategiei de dezvoltare a grupului”, se arată într-un comunicat.

Avansul vânzărilor de vehicule electrice şi hibride continuă să fie unul accelerat, piaţa fiind în continuare redusă ca volum, dar cu potenţial mare de creştere, spun reprezentanţii companiei.

De asemenea, pe segmentul maşinilor comerciale, Volkswagen Caddy a devenit cel mai bine vândut model, urmat de Volkswagen Transporter.

Porsche România anunţă totodată că a încheiat prima jumătate a anului cu o creştere a vânzărilor de maşini pentru toate mărcile din portofoliu de 16%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, fără a preciza cifra exactă.

„Tehnologiile din dotarea noilor modele şi pachetele de servicii asigurate determină din ce în ce mai mulţi români să opteze pentru modele noi", a declarat Brent Valmar, director general Porsche România.

La rândul său, celălalt director general, Kurt Leitner, afirmă că evoluţia vânzărilor din prima jumătate a anului confirmă tendinţele de pe piaţa auto globală.

”Clienţii pun din ce în ce mai mult accent pe modelele electrice şi hibride, unde beneficiază şi de ajutorul oferit de stat prin programul Rabla Plus. La această tendinţă se adaugă preferinţa pentru automobile avansate din punct de vedere tehnologic, cu autonomie ridicată şi opţiuni de inter conectare”, precizează Kurt Leitner, director general Porsche România.

Mărcile de volum Skoda şi Volkswagen au înregistrat cea mai mare creştere a vânzărilor, cu până la 29%, respectiv, 16% mai mare în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Pe segmentul autoturismelor pentru pasageri, Volkswagen rămâne cea mai bine vândută marcă de import, cu o cotă de piaţă de 10%, urmată la mică distanţă de Skoda cu 9% din vânzările din piaţă.

Cele mai mari vânzări pentru modelele de autoturisme pentru pasageri în perioada ianuarie – iunie a acestui an au revenit modelului Skoda Octavia (2.627 unităţi vândute), urmat de Skoda Rapid (1.717 unităţi), Volkswagen Polo (1.516 unităţi), Volkswagen Golf (1.511 unităţi), Volkswagen Tiguan (1.410 unităţi) şi Skoda Fabia (1.121 unităţi).

Reţeaua Porsche România îşi desfăşoară activitatea în ţară prin 82 reprezentanţe în 29 de judeţe. Porsche România, cel mai mare importator auto local, aniversează 20 de ani de activitate, timp în care a livrat clienţilor 455.055 de autoturisme sub mărcile Volkswagen, Audi, Seat sau Skoda.

Porsche România este cel mai mare importator auto din România şi importatorul general pentru mărcile Volkswagen, Audi, Seat, Škoda şi Volkswagen Autovehicule Comerciale. În 20 de ani de activitate pe piaţa locală, Porsche România a vândut peste 450.000 de maşini şi a atins o cifră cumulată de afaceri de peste 8 miliarde de euro. Compania a generat 3.500 de locuri de muncă în reţeaua proprie şi a plătit taxe în cuantum de aproximativ 1.300 de milioane de euro în România.

Porsche România este filiala locală a Porsche Holding GmbH din Salzburg.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.