Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a anunţat vineri că a numit trei noi membri în Consiliul de Administraţie Plafar, pe o perioadă de patru luni: Marian Bălan, Anamaria Chiriţă şi Dora Ramona Stoian.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”În data de 29.04.2021, MEAT a hotărât numirea unor noi membri pentru o perioadă de 4 luni, selecţia făcându-se din baza de CV-uri primite ca urmare a apelului făcut de către minister către asociaţii profesionale”, precizează ministerul.

Indemnizaţia brută fixă lunară a membrilor CA, stabilită prin Hotărârea AGOA nr. 3/30 iulie 2016 este de 3.692 lei.

Membrii înlocuiţi sunt: Andrei Florea, Adrian Constantin Dincă şi Camelia Luciana Sandu.

Societatea Naţională Plafar SA este o companie deţinută de către Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului în proporţie de 51%, cu obiect de activitate exploatarea ecologică a plantelor medicinale şi aromatice din flora spontană şi cultivată. Are 58 angajaţi şi în anul 2020 a înregistrat o cifră de afaceri de 9,3 milioane lei şi un profit de 279.000 lei.

Astfel, noi membrii ai Consiliului de Administraţie sunt:

  1. Marian Bălan – cu experienţă ca membru în boardul de conducere al unor companii româneşti şi internaţionale, în elaborare, implementarea şi monitorizarea execuţiei planurilor de afaceri anuale, pentru bugete de peste 80 milioane euro. Este membru al TMA, a fost director de vânzări la SECOM şi actualmente director general al European Food Industries Romania.
  2. Anamaria Chiriţă – acreditată ACCA, CFA, are expertiză în zona de corporate finance şi banking. A coordonat proiecte de raportare financiară şi sisteme de HR şi a oferit consultanţă în procese de business re-engineering.
  3. Dora Ramona Stoian – expert în resurse umane, experienţă de peste 20 ani în companii multinaţionale, a coordonat proiecte de achiziţii şi fuziuni.

”Obiectivele aferente perioadei de mandat sunt cele specifice perioadei incluzând: asigurarea elaborării BVC pentru anul în curs, urmărirea procedurilor de închidere a exerciţiului financiar 2020, respectiv a asigurării procesului de raportare financiară pentru anul 2020 şi a raportărilor financiare semestriale aferente 2021, precum şi promovarea unui proiect de modificare a actului constitutiv”, informează ministerul.

Fiecare administrator va prezenta la finalul mandatului un Raport de activitate privind modul de îndeplinire a responsabilităţilor şi a gradului de îndeplinire a obiectivelor. Raportul va include şi opinia administratorului în legătura cu posibilitatile de dezvoltare ale societăţii pe linii de afaceri, cu indicarea avantajului competitiv pe care societatea îl prezintă, respectiv opinia referitoare la necesitatea implementării unui plan de restructurare/ reorganizare.

 


 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.