Philip Morris Trading reacţionează la anunţul Consiliului Concurenţei privind amendarea companiei pentru participarea la înţelegeri anticoncurenţiale, exprimându-şi dezacordul faţă de concluziile Consiliului şi faţă de ”interpretarea dată cadrului legal aplicabil”. Totodată, anunţă că analizează căile disponibile pentru a contesta decizia. ”Activităţile comerciale ale companiei respectă legislaţia în vigoare şi sunt concepute cu scopul de a aduce beneficii consumatorilor adulţi din România”, subliniază Philip Morris Trading.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
“Ne exprimăm dezacordul ferm faţă de concluziile Consiliului Concurenţei şi de interpretarea dată cadrului legal aplicabil. În prezent, analizăm toate căile disponibile pentru a contesta această decizie. 
Respectăm dreptul partenerilor noştri de a lua măsurile pe care le consideră necesare pentru a soluţiona această situaţie şi a se concentra pe activitatea lor”, transmite Philip Morris Trading.
Compania susţine că  în perioada investigată, .a oferit fumătorilor adulţi din România cele mai bune programe comerciale, promoţii cu discount-uri şi cea mai bună experienţă
 
”Noi, Philip Morris Trading, ne susţinem cu fermitate poziţia că, în perioada investigată, am oferit fumătorilor adulţi din România cele mai bune programe comerciale, promoţii cu discount-uri şi cea mai bună experienţă. Astfel, activităţile comerciale ale companiei respectă legislaţia în vigoare şi sunt concepute cu scopul de a aduce beneficii consumatorilor adulţi din România”,  afirmă reprezentanţii Philip Morris Trading.
 Potrivit acestora, IQOS este liderul unei categorii în plină dezvoltare, pe care Philip Morris International a construit-o de la zero.
”Această realizare este rezultatul multor ani de muncă şi al unor investiţii considerabile făcute cu scopul de a ne asigura că produsele noastre ajung exclusiv la fumătorii adulţi şi le oferă opţiuni mai bune decât continuarea consumului de produse convenţionale, care ard tutunul”, explică reprezentanţii companiei.
Consiliul Concurenţei a anunţat miercuri că a sancţionat companiile Philip Morris Trading SRL, Interbrands Orbico SRL şi Mediaposte Hit Mail SA cu amenzi în valoare totală de 135,2 milioane lei (26,6 milioane euro), pentru participarea la înţelegeri anticoncurenţiale pe piaţa produselor din tutun încălzit.
Philip Morris Trading SRL a primiit o amensă de 78.688.820 lei.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.