Orange România a realizat în perioada iulie - septembrie o cifră de afaceri în valoare de 273 milioane de euro, similară cu aceeaşi perioadă a anului anterior. Numărul de clienţi a crescut cu 1,7%, la 10.798.000, comparativ cu finalul trimestrului 3 2020.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

 "În intervalul iulie - septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 273 milioane de euro, similară cu aceeaşi perioadă a anului anterior. S-a înregistrat, totodată, o creştere a veniturilor din servicii datorită măririi bazei de clienţi comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior, în pofida contextului global nefavorabil pricinuit de lipsa stocurilor de echipamente", anunţă compania.

La 30 septembrie 2021, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.798.000 de clienţi, în creştere cu 1,7% comparativ cu finalul trimestrului 3 din 2020. Serviciile fixe în bandă largă aveau 451.000 de clienţi, în creştere cu 18,3% faţă de aceeaşi perioadă din 2020.

"Trimestrul 3 2021 a fost marcat de finalizarea tranzacţiei prin care Orange România a achiziţionat pachetul majoritar de 54% din acţiunile Telekom Romania Communications. Se aduc, astfel, împreună două infrastructuri de comunicaţii, precum şi echipe cu cea mai bună expertiză în ceea ce priveşte calitatea reţelelor fixe şi mobile în România, pentru ca românii să aibă acces, în viitor, la o ofertă completă de servicii convergente fix-mobil şi TV", precizează compania.

În trimestrul trei al anului 2021, a crescut accesul la conectivitate 4G, procentul de acoperire pentru zonele urbane şi rurale fiind de 98,29% din populaţie. De-a lungul primelor 9 luni din 2021, Orange s-a extins cu reţeaua 4G în 243 localităţi şi cu cea 4G+ în 1271 de localităţi. Reţeaua Orange 5G a devenit disponibilă în T3 şi clienţilor din Craiova, fiind prezentă astăzi în oraşe precum Braşov, Bucureşti (acoperit 100%), Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Timişoara, dar şi în localităţi din judeţul Ilfov, staţiuni montane şi estivale. În plus, succesul reţelei Orange 5G s-a reflectat şi în achiziţia de telefoane, 1 din 3 smartphone-uri vândute de Orange fiind compatibile cu tehnologia 5G. Totodată, numărul gospodăriilor care au primit acces la serviciile fixe oferite de Orange România prin reţeaua proprie de fibră a crescut cu aproximativ 195.000 în trimestrul 3 2021 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

De asemenea, conform unui raport ANCOM întocmit pe baza testelor făcute de utilizatori pe platforma Netograf.ro în anul 2020, rezultă că Orange are cea mai bună viteză de internet fix şi mobil din România.

Pe segmentul B2B, în trimestrul al treilea al anului 2021 s-a înregistrat o evoluţie pozitivă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Creşterea veniturilor din IT&C a fost determinata de continuarea proiectelor de transformare digitala a companiilor şi a administraţiilor publice. Astfel, soluţiile de securitate cibernetică au cunoscut o creştere de 53%, iar cele de cloud si colocare de echipamente de 29%.

În trimestrul 3 din 2021, Orange Money a înregistrat o creştere de 19% a bazei de clienţi comparativ cu T3 2020, aceasta ajungând la 292.000 de clienţi la 30 septembrie 2021. Totodată, în T3 2021 a crescut cu 24% numărul de carduri de debit faţă de T3 2020, generând şi o creştere cu 25% a tranzacţiilor cu cardul de debit

În perioada iulie-septembrie 2021 a crescut numărul de utilizatori care au optat pentru servicii digitale. Nivelul de utilizare a serviciului MyOrange pentru tranzacţii de reîncărcare şi plată a înregistrat o creştere cu 24% faţă de perioada similară a lui 2020.

 "Rezultate pozitive obţinute ne oferă doza necesară de optimism şi elan şi pentru următoarea perioadă. Suntem foarte mândri că am finalizat tranzacţia de achiziţionare a pachetului majoritar de 54% din acţiunile Telekom Romania Communications, cu obiectivul principal de a fi prima alegere în piaţa serviciilor convergente din România”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.