OMV Petrom şi Auchan Retail România au anunţat marţi că vor investi peste 50 de milioane de euro în total pentru modernizarea celor 400 de staţii de alimentare Petrom, iar magazinele de proximitate MyAuchan vor înlocui spaţiile comerciale existente din staţiile Petrom, punând la dispoziţia clienţilor o ofertă de peste 2.500 de produse.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”OMV Petrom, cea mai mare companie integrată de energie din Europa de Sud-Est, a inaugurat prima staţie modernizată de carburanţi din reţeaua Petrom în cadrul unui amplu program de modernizare a întregii reţele. Aceasta include culoar rapid de alimentare cu posibilitate de plată cu cardul la pompă. OMV Petrom şi Auchan Retail România, subsidiara din România a Auchan Retail, unul dintre cele mai mari grupuri mondiale de comerţ alimentar, au început integrarea magazinelor de proximitate MyAuchan în staţiile de alimentare Petrom. Cele două companii vor investi peste 50 de milioane de euro pentru modernizarea celor circa 400 de staţii de alimentare Petrom”, a anunţat Petrom.

În perioada 2021 – 2024, aproximativ 400 de staţii de alimentare din reţeaua Petrom amplasate în zone rurale şi urbane ale ţării vor fi reamenajate atât la interior, cât şi la exterior.

”Programul de modernizare a staţiilor de alimentare Petrom demonstrează angajamentul nostru puternic de a face investiţii pe termen lung în România şi de a oferi energie neîntreruptă şi servicii de calitate consumatorilor români. În această perioadă dificilă, investiţiile private au un rol semnificativ pentru revenirea economică”, afirmă Christina Verchere, CEO OMV Petrom.

În exteriorul staţiilor Petrom, elementele de identitate vizuală din prezent vor fi înlocuite şi se vor efectua lucrări de modernizare în zona pompelor şi a serviciilor adiacente (spălătoria auto, alimentarea cu GPL).

”Aşteptările şi nevoile clienţilor noştri sunt din ce în ce mai sofisticate, iar eforturile noastre trebuie să fie în aceeaşi direcţie. Cu partenerul nostru, Auchan, aducem experienţa supermarketului în staţiile Petrom. Raportul unic calitate/preţ accesibil care defineşte marca Petrom va fi completat cu oferta Auchan de produse convenabile şi accesibile non-stop, disponibile în timp ce clienţii îşi alimentează maşinile”, spune Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom responsabil pentru activitatea Downstream Oil.

În plus, vor fi şi cinci staţii-pilot în cadrul cărora vor fi adăugate soluţii de plată cu cardul şi cu telefonul mobil la pompă şi vor fi implementate culoare rapide pentru alimentare cu carburanţi.

”Printr-un mix unic ce reuneşte alimentarea cu combustibil şi un comerţ modern cu produsele necesare zi de zi, completat de o serie de servicii profesioniste atât in-store cât şi digitale, respectiv o experienţa deosebită, magazinele MyAuchan deschise în staţiile Petrom îşi propun să devină un pasaj util, plăcut şi avantajos pentru societatea modernă aflată în permanentă mişcare. Inaugurăm astăzi prima staţie complet modernizată şi ne continuăm acest plan ambiţios ce presupune remodelări progresive de circa 100 de staţii pe an. Suntem bucuroşi că diferenţa Auchan va putea ajunge, graţie parteneriatului cu Petrom, în peste 250 de noi localităţi”, declară Ionuţ Ardeleanu, director general Auchan Retail România.

Magazinele de proximitate MyAuchan vor fi integrate în locul spaţiilor comerciale existente din staţiile Petrom. Clienţii vor găsi pe rafturi peste 2.500 de produse.

Cooperarea dintre OMV Petrom şi Auchan Retail România, un concept nou pentru piaţa din România, a început în anul 2017 cu o fază-pilot în care au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în staţii de distribuţie marca Petrom, atât din zone urbane, cât şi în zone rurale din România. În această fază, s-a urmărit testarea modelului de afaceri şi evaluarea potenţialului acestei colaborări.

În februarie 2019, OMV Petrom şi Auchan Retail România au semnat un Memorandum de Înţelegere cu scopul de a analiza extinderea colaborării într-un parteneriat de lungă durată. Memorandumul a fost aprobat de Consiliului Concurenţei în luna iulie a anului trecut.

În decembrie 2020, OMV Petrom şi Auchan Retail România aveau deschise 22 magazine de proximitate MyAuchan în staţiile de distribuţie marca Petrom.

OMV Petrom este cea mai mare companie integrată de energie din Europa de Sud-Est, cu o producţie anuală de ţiţei şi gaze la nivel de grup de 55,4 milioane bep în 2019. Grupul are o capacitate de rafinare de 4,5 milioane tone anual şi operează o centrală electrică de înaltă eficienţă de 860 MW. Pe piaţa distribuţiei de produse petroliere cu amănuntul, grupul este prezent în România şi ţările învecinate prin intermediul a 798 benzinării, la sfârşitul lunii septembrie 2020, sub două branduri, OMV şi Petrom.

OMV Aktiengesellschaft, una dintre cele mai mari companii industriale listate din Austria, deţine 51,011% din acţiunile OMV Petrom. Statul român, prin Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri, deţine 20,639% din acţiunile OMV Petrom, Fondul Proprietatea deţine 6,997%, iar 21,353% se tranzactionează liber la Bursa de Valori Bucureşti şi la Bursa de Valori Londra.

OMV Petrom este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, cu contribuţii de 30,4 miliarde de euro reprezentând taxe, impozite şi dividende plătite în perioada 2005 – 2019.

În perioada 2007-2019, compania a alocat aproximativ 66 milioane euro pentru dezvoltarea comunităţilor din România, concentrându-se pe protecţia mediului, educaţie, sănătate şi dezvoltare locală.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o reţea de 31 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 22 în staţiile Petrom, şi 5 supermarketuri Auchan. Are peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.