Numărul adolescenţilor americani care folosesc Facebook va scădea în acest an, potrivit Emarketer, fiind pentru prima oară când firma de analiză estimează un declin al utilizatorilor operatorului reţelei de socializare, pentru orice categorie de vârstă, transmite Bloomberg.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Emarketer anticipează că 14,5 milioane de persoane, cu vârste cuprinse între 12 şi 17 ani, vor utiliza Facebook în 2017, în scădere cu 3,4% faţă de anul anterior. Adolescenţii migrează în schimb către Snapchat, a companiei Snap, şi Instagram, aplicaţia photo deţinută de Facebook.

Facebook a continuat să crească la nivel mondial, cu peste 2 miliarde de utilizatori în acest an, dar persoanele tinere consideră reţeaua de socializare mai puţin atrăgătoare, a spus Oscar Orozco, analist la EMarketer.

Compania trebuie să atragă utilizatorii mai tineri pentru ca aceştia să se obişnuiască să folosească Facebook ca adulţi, când vor deveni clienţi pentru publicitatea Facebook.

”Adolescenţii şi copiii din categoria de vârstă 8-12 ani care rămân pe Facebook par mai puţin angajaţi – se loghează mai puţin frecvent şi petrec mai puţin timp pe platformă”,  a spus Orozco.

El a adăugat că există acum mulţi copii aflaţi în categoria 8-12 ani care ignoră total Facebook, dar folosesc Instagram.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.