Producătorul german de electrocasnice de lux Miele estimează o cifră de afaceri de 35 milioane lei în acest an, în România, cu 15% mai mult decât anul trecut, a declarat pentru News.ro Loredana Butnaru, directorul Miele România, care afirmă că planul pe termen mediu include deschiderea a două-trei magazine exclusive sau proprii, sub conceptul Point.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Pentru 2018 estimăm o cifră de afaceri de 35 de milioane de lei, cu 15% mai mult decât în 2017. Practic, asta înseamnă dublarea business-ului în perioada 2015-2018. Cele mai importante investiţii sunt cele în dezvoltarea de la nivelul întregii ţări, iar planul pe termen mediu include deschiderea a două-trei magazine exclusive sau proprii, sub conceptul Point. Vizăm oraşele unde nu suntem încă prezenţi, dar nu excludem nici posibilitatea de a inaugura un al doilea magazin într-un oraş unde suntem deja activi”, a declarat pentru News.ro Loredana Butnaru, directorul Miele România.

Ea afirmă că vor fi create noi locuri de muncă, cu această ocazie.

Reprezentantul companiei menţionează că aspiratoarele rămân cele mai achiziţionate produse Miele, cu 6.500 de unităţi comercializate în 2017.

”Urmează maşinile de spălat rufe, uscătoarele, maşinile de spălat vase şi cuptoarele. În plus faţă de alţi ani am remarcat interesul clienţilor noştri pentru espressoare şi cafeaua marcă proprie Miele, pe care am lansat-o anul trecut. O creştere importantă a fost înregistrată la gama de accesorii, consumabile, detergenţi şi agenţi de curăţare pentru rufe şi vase”, adaugă ea.

În acesta an, compania va continua extinderea businessului la nivel naţional, astfel că există în plan inaugurarea cel puţin unui nou showroom Miele, în ţară.

”De asemenea, vom extinde gama de produse din portofoliul nostru, iar în prima parte a acestui an vom aduce în România noile generaţii de aspiratoare: cel fără sac, Blizzard, şi a doua generaţie a aspiratorului-robot, RX2. De asemenea, toată gama de hote va fi schimbată până la jumătatea anului”, spune Loredana Butnaru.

Întrebată cât de des îşi schimbă românii electrocasnicele, ea subliniază că în ultimii ani românii au început să îşi dea votul de încredere pe baza calităţii şi fiabilităţii şi mai puţin pe raţiuni de preţ.

Făcând un bilanţ al anului trecut, spune că 2017 a fost un an complex, cu fluctuaţii mari în mediul economic, dar care a adus şi o creştere a consumului general.

”Pentru noi provocarea a fost să ne extindem business-ul în locuri cheie din ţară şi pariul pe care l-am făcut cu Miele Point în Dorobaţi sau cu cel din Constanţa, s-a dovedit un succes până la finalul anului trecut. În continuare piaţa de electrocasnice premium din România este pe un trend ascendent”, a punctat Loredana Butnaru.

Miele îşi vinde pro­du­sele pe piaţa locală în magazinele on­line par­te­nere precum eMAG, dar şi în cele offline. În plus, producătorul german are în Ro­mânia şi o fabrică de subansam­bluri în Braşov, deschisă în 2009, unde produce componente electronice şi subansambluri pentru unităţile de control ale aparatelor electrocasnice inteligente.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.