Microsoft a declarat la sfârşitul săptămânii trecute că întreruperile care au afectat anumite servicii ale companiei în primele zile ale lunii iunie au fost rezultatul unor atacuri cibernetice, dar a spus că nu a văzut nicio dovadă că datele clienţilor au fost accesate sau compromise, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”De la începutul lunii iunie 2023, Microsoft a identificat creşteri ale traficului faţă de unele servicii, care au afectat temporar disponibilitatea”, a spus compania într-o postare pe blog.

Microsoft a declarat că a deschis o investigaţie şi a început să urmărească activitatea DDoS de către actorul ameninţării, la care se referă ca Storm-1359, după ce a identificat ameninţarea.

Microsoft nu a răspuns imediat unei solicitări din partea Reuters dacă a identificat partea responsabilă pentru atac.

Atacurile DDoS funcţionează prin direcţionarea unor volume mari de trafic de internet către servere vizate, într-o încercare relativ nesofisticată de a le scoate offline.

Suita de software 365 a Microsoft, inclusiv Teams şi Outlook, a fost oprită pe 5 iunie timp de mai bine de două ore pentru mii de utilizatori şi o scurtă perioadă în dimineaţa următoare. Aceasta a fost a patra astfel de întrerupere pentru Microsoft într-un an.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.