McDonald’s a lansat luni la nivel global o colecţie de monede în ediţie limitată – MacCoins, cu ocazia aniversării de 50 de ani Big Mac. În România, peste 70 de milioane de burgeri Big Mac au fost vânduţi în cei 23 de ani de la deschiderea primului restaurant McDonald’s.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În România, McDonald’s este lider al pieţei restaurantelor, cu 72 de restaurante în 21 de oraşe. Până în prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 4.500 de angajaţi şi primeşte zilnic peste 200.000 clienţi.

6.2 milioane de monede MacCoin, ”moneda burgerilor din toată lumea”, vor fi distribuite în restaurantele McDonald’s din peste 50 de ţări din lume.

”Anul acesta, monedele în ediţie limitată MacCoins vor fi distribuite clienţilor români, pentru a recunoaşte rolul legendar pe care l-a dobândit Big Mac de-a lungul timpului, devenind un reper atât în industria alimentară, cât şi în economie”, a anunţat luni compania.

„Puţine produse şi-au câştigat de-a lungul timpului statutul de simbol al unei industrii, iar Big Mac este unul dintre ele”, a declarat directorul general Premier Restaurants Romania, Daniel Boaje.

Inventat în Uniontown, Pennsylvania, în 1967 de către Jim Delligatti, unul dintre cei primii francizaţi McDonald's, Big Mac a fost vândut iniţial cu 45 de cenţi. În 1968, burgerul a fost introdus în meniurile tuturor restaurantelor McDonald’s.

Timp de 50 de ani, Big Mac a traversat globul şi a devenit atât de omniprezent încât, în 1986, publicaţia britanică The Economist a lansat Indicele Big Mac, un ghid bazat pe teoria parităţii puterii de cumpărare.

Monedele MacCoin nu au valoare în numerar, fiecare dintre cele cinci reprezintă câte un deceniu din istoria Big Mac, iar clienţii le pot împărţi cu prietenii, le pot colecţiona sau, începând cu 3 august, le pot da la schimb pentru un Big Mac până la finalul anului în orice restaurant McDonald’s din ţările participante la proiect.  

 În România, monedele MacCoins vor fi împărţite fanilor Big Mac, în limita stocului, în cadrul a trei evenimente din Bucureşti, Cluj şi Constanţa, dedicate aniversării de 50 de ani a burgerului Big Mac şi prin câteva acţiuni-surpriză pe canalele de social media ale McDonald’s în România. În plus clienţii vor putea primi câte un MacCoin şi în restaurante, în limita stocului disponibil, la cumpărarea unui meniu Big Mac.

Moneda MacCoin nu are valoare în numerar şi poate fi utilizată doar în schimbul unui Big Mac, în cadrul restaurantelor McDonald’s participante la campanie pe parcursul anului 2018.

Începând cu anul 2016, McDonald’s este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania şi Malta. Premier Capital plc operează 141 de restaurante, mai mult de jumătate dintre ele având McDrive şi numeroase cafenele McCafé.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.