Magazinele online care folosesc platforma Blugento au înregistrat de la începutul lunii aprilie o creştere de şapte ori a numărului de comenzi, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar încasările magazinelor online au crescut de şase ori de la începutul lunii aprilie faţă de perioada similară din 2019, arată un comunicat al companiei specializată în furnizarea de soluţii de eCommerce.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Magazinele online care folosesc platforma Blugento au înregistrat de la începutul lunii aprilie o creştere de şapte ori a numărului de comenzi, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Încasările magazinelor online au crescut de şase ori de la începutul lunii aprilie faţă de perioada similară din 2019. Mai mult, numărul comenzilor plasate într-o singură zi (14 aprilie) în toate magazinele online care utilizează platforma Blugento a fost cu peste 20% mai mare faţă de cel înregistrat de Black Friday, în 2019", se arată în comunicat.

Creşterile înregistrate vin pe fondul schimbării comportamentului de consum generat de starea de urgenţă instituită de autorităţi şi a nevoii de schimbare a companiilor care îşi modifică rapid strategiile, pentru a integra cât mai bine segmentul online în canalele de vânzare, venind, astfel, în întâmpinarea nevoilor clienţilor.

„Am dezvoltat foarte mult platforma Blugento în ultimul an, atât ca funcţionalităţi, cât şi ca expertiză în zona de eCommerce, acoperind tot mai multe nevoi ale businessurilor din industria comerţului online. Ultima lună a fost pentru noi un test care validează încă o dată fiabilitatea şi stabilitatea platformei”, spune Sadu Băbăşan, CEO Blugento.

El a menţionat că, în ultima lună şi jumătate, nivelul cererii din partea companiilor de a dezvolta componenta online a crescut semnificativ.

„Este evident că toţi cei care încă nu sunt prezenţi online au nevoie să facă această trecere cât mai repede, chiar dacă viziunea finală a magazinului online pe care şi-l doresc se va contura în timp. După o perioadă în care chiar şi cei mai puţin digitalizaţi se văd în situaţia de a face shopping online, ne aşteptăm ca această schimbare generalizată a comportamentului de cumpărare să fie definitivă. De aceea, magazinele care nu vor vinde online în cel mai scurt timp vor avea de pierdut nu doar acum, dar şi pe termen mediu”, mai spune Sandu Băbăşan.

Pentru deschiderea unui magazin online pe platforma Blugento, clienţii au la dispoziţie 3 pachete, scalate pe nevoile clienţilor, Start, Business şi Global, la preţuri care încep de la 199 de euro/lună. Mai mult, în luna aprilie, companiile care vor să îşi deschidă un magazin online, beneficiază de trei luni gratuite la abonamentul lunar şi zeci de opţiuni de magazine cu design predefinit la 790 de euro + TVA.

În ultima lună, schimbări importante au fost făcute şi de companiile mari, care au devenit mult mai agile, înregistrând o mai bună eficienţă online şi, în cele din urmă, vânzări mai mari.

„Am observat o creştere a bugetelor de promovare. În unele cazuri, chiar o dublare a acestora. Astfel, deşi lansată la jumătatea lunii februarie, agenţia de digital marketing în eCommerce dedicată magazinelor online partenere, Zéa, s-a dovedit a fi o resursă extrem de bună pentru acestea. Iar în perioada aceasta, prin Zéa, am putut elabora strategii de creştere şi eficientizare a proceselor de vânzări, să optimizăm costurile de marketing şi să scalăm masiv vânzările clienţilor Zéa”,  spune Lorand Minyo, Head of Marketing Blugento.

Blugento este o companie clujeană, specializată în furnizarea de soluţii de eCommerce bazate pe platforma Magento, o platformă de comerţ electronic. Implementarea platformei Blugento permite construirea unui magazin online de la zero, într-o singură zi, clienţii având acces la toate funcţionalităţile oferite de platforma Magento, adaptate la piaţa din România din punct de vedere fiscal şi legislativ. Blugento are în prezent peste 400 de clienţi şi oferă o gamă completă de servicii de eCommerce, necesare succesului unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO şi alte servicii conexe comerţului online.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.