Odată ridicate restricţiile, companiile din România au reluat evenimentele organizate pentru echipe în offline, arată datele Complice.ro, magazin online specializat în cadouri şi recompense experienţiale. Compania menţionează că numărul solicitărilor pentru evenimente experienţiale organizate de companii pentru angajaţi şi parteneri s-a dublat comparativ cu acelaşi interval al anului trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Odată ridicate restricţiile, companiile din România au reacţionat imediat şi au reluat evenimentele organizate pentru echipe în offline”, arată datele Complice.ro, furnizor de soluţii experienţiale pentru corporate şi residential.

Astfel, în prima parte a anului, 95% dintre solicitările pentru  programele de reward & recognition au fost pentru experienţe offline, o creştere cu peste 40% faţă de perioada similară din 2021. De asemenea, numărul solicitărilor pentru evenimente experienţiale organizate de companii pentru angajaţi şi parteneri s-a dublat comparativ cu acelaşi interval al anului trecut.

Mai mult de jumătate dintre clienţii companiei din segmentul corporate au solicitat în prima parte a anului organizarea de evenimente experienţiale offline. Acestea au ca obiectiv principal crearea unei coeziuni între angajaţi sau între companie şi partenerii de business cu care nu s-au văzut fizic deloc sau aproape deloc, de la debutul pandemiei. Spre deosebire de perioada pre-pandemică, aceste acţiuni presupun micro-interacţiuni, în echipe de 8-12 persoane, în cadrul cărora se urmăreşte îmbinarea abilităţilor profesionale cu pasiunile acestora. 

”Experienţele au devenit în ultimii doi ani preferate de companii şi parte importantă în strategia de employee engagement. Observăm o creştere tot mai mare a ponderii celor care îşi doresc să integreze astfel de evenimente în viaţa angajaţilor, pentru că au putut cuantifica efectele benefice ale acestora în conectarea echipelor şi impactul experienţelor asupra productivităţii individuale. Echipele acum au nevoie să fie stimulate creativ, iar soluţiile oferite de noi contribuie astfel la creşterea gradului de retenţie a angajaţilor”, a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Pentru a-şi îndeplini aceste obiective, se conturează o preferinţă a companiilor de a oferi astfel de experienţe recurent. Şedinţele strategice, review-urile de rezultate sau şedinţele cu partenerii de business au devenit astfel mai creative, trecând din mediul online sau de la birou în spaţii neconvenţionale, cum ar fi într-o prăjitorie de cafea sau într-un atelier de brewing.

Printre cele mai căutate experienţe planificate de Complice.ro pentru companii în prima parte a acestui an se numără atelierele de cupaje, degustările private de băuturi sofisticate, seri private de tip casino, treasure hunt personalizat, cursuri de supravieţuire sau workshopuri de cooking. Bugetul alocat pentru astfel de experienţe în echipă a variat de la 25 - 500 euro/angajat, în funcţie de tipul de experienţă şi infrastructura necesară.

O creştere se remarcă şi la nivelul experienţelor individuale, preferate în cadrul iniţiativelor de reward & recognition. Pentru aceste acţiuni, majoritatea clienţilor corporate au preferat să ofere pachete de experienţe la alegere, cu buget predefinit, media pentru aceste achiziţii fiind de 73 euro/persoană.

”De multe ori pachetele sunt personalizate, iar destinatarul poate alege fie o experienţă individuală, fie una chiar alături de familie. Componentele wellness şi life-work balance au devenit o prioritate pentru multe companii. Această direcţie s-a remarcat în perioada pandemiei, dar cu siguranţă va rămâne în pachetul de beneficii şi în perioada următoare”, a mai precizat Oana Pascu.

Experienţele de grup, fie că vorbim de segmentul corporate sau cel residential sunt de altfel preferate de clienţii Complice.ro, în special pe fondul celor doi ani de restricţii.

”Clienţii noştri îşi doresc să trăiască experienţe inedite alături de cei dragi, familie sau prieteni, prin urmare am inclus în portofoliu o serie de noi experienţe care se adresează grupurilor mici, inclusiv familii cu copii. Se observă o tendinţă de a petrece timp în natură, de a căuta reconectarea, după o perioadă îndelungată şi stresantă, aşadar am creat pachete care să îmbine relaxarea cu aventura, dezvoltarea personală cu conectarea, adrenalina şi ieşirea din zona de confort cu plăcerea de a face ceva complet diferit”, a mai precizat Oana Pascu. 

Printre cele mai noi cadouri experienţiale adăugate în portofoliul Complice.ro se numără treasure hunt în parcurile din Bucureşti sau în cele mai frumoase oraşe din Romania (Braşov, Sinaia, Sibiu, Constanţa), evadare în natură cu cazare în tiny houses, întreceri cu maşinuţe cu telecomandă, ateliere de gătit cu familia sau degustări de whisky ori gin, precum şi extinderi ale portofoliului de experienţe ce includ adrenalină, cum ar fi sky diving indoor, survol şi acrobaţii cu avionul de mici dimensiuni ori curse de mini-maşinuţe pe stradă.

Complice.ro este un magazin online specializat în cadouri şi recompense experienţiale. Pachetele de experienţe sunt orientate atât către zona de business (oferind un portofoliu extins de tool-uri alternative de reward, recognition şi incentive pentru angajaţi, clienţi şi parteneri de afaceri, dar şi soluţii creative pentru evenimentele corporate), cât şi către zona residential (experienţe de dezvoltare personală, relaxare şi adrenalină) pentru cei care îşi doresc să depăşească sfera cadourilor-obiect.

În cei peste 6 ani de când activează pe piaţa cadourilor experienţiale, Complice.ro a livrat mai mult de 1.600 de experienţe inedite pentru clienţi din zonele corporate şi residential, dintr-un portofoliu care include peste 250 de experienţe predefinite pe site, construite cu ajutorul a peste 150 de parteneri din Bucureşti, dar şi din restul ţarii şi chiar de peste hotare.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.