Turoperatorul specializat în vacanţe în staţiunile româneşti de la Marea Neagră, agenţia de turism online Litoralulromanesc.ro, a anunţat, luni, că a încheiat anul trecut cu vânzări de 23 de milioane de euro reprezentând exclusiv pachete pe Litoral, cu 43,7% mai mult decât în anul 2017. Cel mai scump pachet vândut anul trecut a costat 22.000 de lei şi a reprezentat o vacanţa în Mamaia, de 18 zile, la un hotel de 5 stele.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Astfel, prin intermediul agenţiei au plecat în vacanţe la mare în România aproximativ 150.000 de turişti, faţă de 100.000 în anul precedent.

"Creşterea de peste 40% se înscrie în ritmul pe care l-am avut în ultimii 10 ani şi se datorează atât unor motive obiective, cum ar fi tendinţa de creştere a pieţei şi migrarea multor turişti din mediul offline în cel online, dar şi, mai ales, a unor motive subiective, care ţin de politica noastră comercială şi de operare, cum ar fi orientarea către client şi capacitatea de a procesa volume foarte mari de rezervări", a declarat directorul general al Litoralulromanesc.ro, Ionuţ Nedea.

El a mai spus că, în fiecare an, peste 400 000 de euro sunt investiţi în dezvoltarea sistemelor software ale agenţiei, pentru eficIentizarea fluxurilor operaţionale. Anul 2018 a adus şi o creştere a numarului de angajaţi cu 40%, pentru a putea face faţă creşterii numărului de turişti.

”LitoralulRomanesc.ro afisează ofertele de la peste 300 de hoteluri de pe Litoral cu care are contract, dintre care 9 hoteluri de 5 stele, 63 de 4 stele, 170 de 3 stele si peste 50 de 2 stele. Cel mai scump pachet vândut anul trecut a costat 22.000 de lei şi a reprezentat o vacanţa în staţiunea Mamaia de 18 zile, la un hotel de 5 stele. Cel mai ieftin sejur a costat 360 lei pentru 5 nopti de cazare”, se arată în comunicat.

Totodată, pentru o vacanţă de 5 zile pe Litoral, un turist a plătit, în medie, anul trecut, aproximativ 1700 lei. Ponderea cea mai mare în vânzările agenţiei au avut-o pachetele la mare care au inclus servicii de cazare şi una sau doua mese. Totodată, şi pachetele all inclusive au avut o dinamică foarte bună, dar numărul lor este, în continuare, destul de mic în raport cu cererea existentă.

"Tichetele de vacanţe de anul trecut au făcut ca volumul de turişti pe litoral să crească puternic, fiind multe cazuri în care cei care nu şi-au rezervat vacanţele din timp nu au găsit locuri în hotelurile preferate în perioada dorită sau, în unele situaţii, nu au reuşit deloc să-şi achiziţioneze cazarea la mare. Pentru că şi în acest an se vor acorda vouchere de vacanţă pentru bugetari, pentru a fi siguri că găsesc locuri pe litoralul românesc, turiştii ar trebui să-şi rezerve vacanţele cât mai din timp, lucru pe care mulţi dintre ei l-au învăţat deja. Litoralulromânesc.ro a vândut, spre exemplu, în fiecare zi din luna ianuarie peste 500 de vacanţe pe Litoral pentru la vară", a mai spus Ionuţ Nedea.

O altă tendinţă este aceea că din ce în ce mai mulţi români care locuiesc sau/şi lucrează în străinătate îşi rezervă online vacanţe la mare, numărul acestora ajungând la 8% din totalul rezervărilor. De cele mai multe ori, aceştia vin însoţiţi de prieteni din ţara în care trăiesc.

Nedea a spus că, în 2019, a previzionat o creştere de 30%, însă sunt premise, dacă nu vor exista factori perturbatori, să existe o creştere a cifrei vânzărilor de până la 35-37%.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.