Secretarul american pentru Comerţ Wilbur Ross vrea să fie prezent la deschiderea consulatului pe care România urmează să îl înfiinţeze la Miami, la începutul anului viitor, dar şi la inaugurarea primului magazin al companiei româneşti Nissa în Miami, a anunţat luni ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, Ilan Laufer.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Secretarul american pentru Comerţ Wilbur Ross a răspuns pozitiv, în cadrul întrevederii, invitaţiei ministrului Laufer de a vizita România în anul 2018, detaliile urmând a fi definitivate în viitorul apropiat.  În acest context, secretarul Ross şi-a exprimat dorinţa de a fi prezent la deschiderea consulatului pe care România urmează să îl înfiinţeze la Miami, Florida la începutul anului viitor. Totodată, şi-a exprimat dorinţa de a fi prezent la inaugurarea primului magazin Nissa, ce efectuează o investiţie în Miami în urma prezenţei la Select USA, alături de un partener american,  ‘un exemplu de urmat şi de încurajat’, conform spuselor secretarului Ross”, arată un comunicat emis luni de minister.

Ilan Laufer s-a întâlnit la Washington cu secretarul american al Comerţului, Wilbur Ross, aceştia discutând despre noul maxim istoric în ceea ce priveşte schimburile comerciale, precum şi despre intensificarea cooperării bilaterale între cele două ţări.

“Secretarul pentru Comerţ, Wilbur Ross a fost foarte mulţumit de aceste rezultate ale României în relaţia cu SUA şi m-a asigurat, la solicitarea mea, că va susţine România să obţină statutul de ‘dependable undertaking status’, sprijinind, totodată, aderarea României la OCDE. De asemenea, secretarul Ross va facilita vizita la Washington a prim ministrului Mihai Tudose, precum şi întrevederea acestuia cu vice preşedintele Mike Pence, pentru continuarea consolidării relaţiilor româno-americane”, a declarat Ilan Laufer.

Schimburile bilaterale dintre SUA şi România vor depăşi până la finalul anului un maxim istoric de 3 miliarde dolari, spune Ilan Laufer.

La întâlnire a participat şi ambasadorul României la Washington, George Maior.

De altfel, mai multe firme româneşti au început să implementeze noi proiecte în SUA, cea mai relevantă fiind investiţia Alexandrion din Statul New York, o investiţie într-o fabrică de peste 100 milioane dolari.

Brandul Nissa a fost fondat în anul 2002.

În România, brandul deţine în prezent 15 magazine şi două fabrici de producţie proprii, iar din 2010 a început exportul sub brand propriu pe pieţele internaţionale, cucerind Europa, Rusia şi Orientul Mijlociu. 

În urmă cu câteva luni, compania a deschis un magazin în Arkadia Mall din Varşovia, Polonia.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.