Lanţul românesc de magazine de bijuterii de lux Teilor, cu prezenţă în regiunea Europei Centrale şi de Est, îşi continuă expansiunea internaţională prin deschiderea celui de-al patrulea său magazin din Ungaria, în Budapesta. Începând cu anul 2025, Teilor va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia şi alte pieţe.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Teilor, lanţul de magazine de bijuterii de lux, cu prezenţă în regiunea Europei Centrale şi de Est, îşi continuă expansiunea internaţională prin deschiderea celui de-al patrulea său magazin din Ungaria. Acesta are o suprafaţă totală de 150 mp, fiind cel mai mare magazin Teilor de până acum, şi este situat în Budapesta, precum celelalte trei magazine ale reţelei din această ţară”, anunţă compania.

Noul magazin Teilor este situat în Westend Shopping Center, acesta fiind centrul comercial cu cel mai mare trafic din Budapesta, precum şi unul dintre cele mai importante mall-uri la nivelul regiunii Europei Centrale şi de Est.

În prezent, numărul angajaţilor din Ungaria este de 16, dintre care patru angajaţi alcătuiesc personalul magazinului nou-deschis.

”Consolidarea brandului Teilor pe pieţele internaţionale este parte din misiunea noastră, aceea de a deveni un brand de lux cunoscut la nivel global. În acest moment, strategia echipei are în vedere concentrarea pe regiunea Europei Centrale şi de Est, aceasta reprezentând prima arie geografică în care ne dorim ca Teilor să devină alegerea clienţilor pentru bijuteriile cu pietre preţioase şi semipreţioase. Integrarea Teilor pe piaţa din Ungaria a fost un proces natural, piesele, design-ul magazinelor şi experienţa pe care o oferim fiind cu adevărat apreciate de către clienţii din această ţară. Ne vom concentra, în continuare, pe consolidarea prezenţei Teilor în Ungaria, cu tot ceea ce implică: un portofoliu de produse şi o experienţă a consumatorului adaptată nevoilor locale, dar aliniată tendinţelor globale”, a declarat Willy Dicu, CEO al companiei.

Magazinul inaugurat oferă produse din colecţiile emblematice ale brandului, printre care o pereche de cercei cu diamante, cu o valoare de 51.000 de euro, şi un colier de aur de 18K, cu pandantiv cu diamant, în valoare de peste 16.000 de euro.

”Având în vedere contextul economic, politic şi social extern, şi nevoia de poziţionare a brandului, Teilor se concentrează, în această perioadă, pe consolidarea prezenţei pe pieţele deja existente:România, Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia. Începând cu anul 2025, Teilor va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia şi alte pieţe, vizând deschiderea de magazine noi în locaţii premium”, precizează compania.

Teilor este un lanţ internaţional de magazine de bijuterii de lux cu o tradiţie de 25 de ani. Prezent în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia, compania deţine 65 de magazine fizice şi o prezenţă online puternică prin intermediul platformelor sale de eCommerce teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.pl şi teilor.bg.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.