Lanţul de restaurante cu capiital integral românesc City Grill Group anunţă că a încheiat primele zece luni ale anului cu o cifră de afaceri de 63,5 milioane de euro, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
”City Grill Group, cel mai mare lanţ de restaurante cu capital românesc, a încheiat primele zece luni din 2025 cu o cifră de afaceri de 63.5 milioane de euro, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Rezultatele confirmă stabilitatea grupului într-un an marcat de provocări pentru industria ospitalităţii şi consolidarea”, anunţă grupul.
Potrivit grupului, în 2025, piaţa ospitalităţii traversează o etapă de reaşezare.
”Ieşirile la restaurant devin mai selective: oamenii aleg cu mai multă atenţie, orientându-se către restaurante validate, care livrează constant calitate şi o experienţă predictibilă şi foarte bună. În acelaşi timp, ieşitul la restaurant a redevenit o activitate profund socială, cu grupuri mai mari de prieteni, colegi sau familii, pentru care masa în oraş rămâne una dintre cele mai plăcute forme de reconectare”, mai arată grupul.
În restaurantele grupului, valoarea medie a bonului a ajuns la 273 de lei, în creştere faţă de anul anterior. Cele mai ridicate valori se regăsesc în locaţiile Pescăruş, Hanu’ lui Manuc, Hanu’ Berarilor Oprea Soare şi Caru’ cu Bere, destinaţii populare pentru întâlniri în grupuri mai mari.
Conform raportului „From Loneliness to Social Connection” publicat de Organizaţia Mondială a Sănătăţii în 2025, una din şase persoane la nivel global se confruntă cu singurătatea, iar izolarea socială este recunoscută drept o problemă majoră de sănătate publică, cu efecte comparabile cu sedentarismul sau fumatul. În paralel, Gallup Global Emotions Report 2024 arată că 23% dintre adulţii din întreaga lume s-au simţit singuri o mare parte din ziua precedentă.
Raportul OMS subliniază că spaţiile comunitare – restaurante, cafenele, pieţe sau pub-uri – reprezintă o infrastructură socială esenţială, contribuind direct la reducerea izolării şi la creşterea sentimentului de apartenenţă.
„Publicul urban este mai atent şi mai exigent. Am remarcat creşterea rezervărilor pentru grupuri şi mese mai mari, în care prietenii sau familia se întâlnesc pentru socializare. Restaurantele care inovează experienţa şi oferă consecvenţă în calitate, gust şi servicii sunt cele care reuşesc să rămână relevante şi să devină destinaţii recurente pentru conectare”, explică Daniel Mischie, CEO City Grill Group.
Grupul City Grill este cel mai mare jucător român din industria restaurantelor. Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante şi cafenele sub brandurile Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruş, Hanu’ Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill, City Grill Family şi City Grill Delivery, precum şi La Boheme, primul hotel din portofoliu, dar şi proiectele mai recente precum Aubergine, Marty Restaurants şi complexul de evenimente Zooma din Corbeanca.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.







