L Brands vinde o participaşie de control la divizia Victoria’s Secret către firma de investiţii Sycamore Partners, tranzacţie care evaluează producătorul de lenjerie la 1,1 miliarde de dolari. L Brand se va concentra în viitor pe brandul său principal, Bath & Body Works, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Fondul de investiţii va deţine 55% din Victoria’s Secret, cel mai cunoscut brand de lenjerie din lume, iar L Brands va păstra 45%.

Bath & Body Works, care comercializează săpunuri şi parfumuri pentru locuinşe, va fi administrată ca o companie independentă.

Directorul general Leslie Wexner, care a cumpărat Victoria’s Secret în 1982 şi i-a conturat imaginea prin angajarea unor suoermodele care să poarte sutiene încrustate cu pietre preţioase şa showurile anuale de modă, va demisiona, iar rolul său va fi preluat de directorul general al Bath & Body Works, Andrew Meslow.

Wexner, în vârstă de 82 de ani, va deveni preşedinte de onoare, iar Meslow,, în prezent director operaţional al Bath & Body Works, va intra în consiliul de administraţie. Trei alşi directori vor fi înlocuiţi.

L Brands, care are o capitalizare de circa 7 miliarde de dolari, s-a confruntat cu scăderea vânzărilor Victoria’s Secret, pe fondul concurenşei intense din partea retailerilor online. Compania a fost criticată pentru imaginea demodată a brandului şi pentru o lenjerie care nu i-a în considerare toate tipurile de corp.

În 2019, brandul a reprezentat aproape jumătate din veniturile grupului, de 13,24 miliarde de dolari, dar vânzările au scăzut în ultimele patru trimestre. Veniturile Bath & Body Works sunt în creştere.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.