Waze anunţă încheierea unui parteneriat cu compania de date din trafic INRIX, care va pune la dispoziţia utilizatorilor o funcţie prin care aceştia vor fi direcţionaţi către cel mai bun loc de parcare.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Populara aplicaţie de navigare bazată pe feedback-ul utilizatorilor şi pe hărţile Google, Waze, oferă deja o funcţie prin care utilizatorii pot căuta locuri de parcare în vecinătatea destinaţiei. Însă, prin parteneriatul cu cei de la INRIX, aceasta va deveni mai inteligentă.

INRIX este o companie care colectează date despre trafic, printre care şi informaţii legate despre locurile de parcare. Aceasta are contracte cu unii dintre cei mai mari producători de maşini, printre care Audi, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Porsche, Lexus şi Toyota, cărora le furnizează diverse date despre trafic.

Prin parteneriatul cu INRIX, recomandarea locului de parcare nu se va mai face orbeşte, în ideea că până acum era recomandată o parcare fără a se şti dacă există sau nu vreun loc liber. Waze va avea acum un set întreg de informaţii despre locurile de parcare, pe care le va folosi pentru a face recomandări inteligente.

În primul rând, Waze va şti dacă într-o anumită parcare există locuri libere. Nu vor mai exista cazuri în care utilizatorul este trimis către o parcare pentru a constata acolo că nu există locuri libere.

În al doilea rând, utilizatorii vor avea la dispoziţie inclusiv informaţii despre taxele de parcare şi vor putea astfel alege parcările mai convenabile.

În acest fel, combinând întregul set de date puse la dispoziţie de INRIX, utilizatorii de Waze vor avea o imagine clară a posibilităţilor de parcare în momentul în care se apropie de destinaţie. Vor merge la sigur către un loc de parcare şi vor şti de la bun început cât vor plăti pentru el.

Waze are la ora actuală peste 65 de milioane de utilizatori lunari activi şi este folosită în 185 de ţări.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.