ING Bank a transmis luni seară că până la ora 21.00 a rambursat clienţilor sumele încasate în plus din conturi după dublarea unor tranzacţii realizate cu cardul, ca urmare a unui "incident operaţional”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Luni, începând cu ora 14.00, ING a identificat dublarea unor tranzacţii realizate cu cardul, banca spunând că toate situaţiile urgente semnalate de clienţi au fost rezolvate pe loc.  

Într-un comunicat de presă transmis luni seară, ING susţine că incidentul a fost unul de tip operaţional, fără impact asupra altor procesări ale băncii. De asemenea, banca spune că toate tranzacţiile au fost corectate şi sumele reglate până la ora 21.00. 

"În urma acestui incident, traficul pe platformă de internet banking ING Home’Bank a crescut, ducând la un acces mai dificil în aplicaţie. ING Bank regretă sincer disconfortul pe care clienţii l-au resmitâţit în aceste ore şi ia măsurile necesare pentru a preveni astfel de incidente pe viitor", adaugă ING Bank. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.