Cele mai căutate destinaţii pentru circuite, de către turiştii români, sunt Austria, Elveţia, Italia, Germania şi Polonia, a declarat pentru News.ro Cosmin Vasile, managerul Departamentului Circuite al touroperatorului Hello Holidays. Compania se apropie anul acesta de 8.000 de turişti, doar pe circuite, depăşind astfel perioada de dinainte de pandemie, când a înregistrat 7.500-8.000 de turişti, în anul 2019.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Anul acesta, pentru că nu au mai fost restricţii, şi practic s-a revenit la un stil de achiziţie în turism cum era înainte de pandemie, au fost mulţi turişti care s-au înscris pe ofertele early-booking, cele mai bune, de altfel. Dar mai pot apărea o cameră-două pe o anumită plecare şi în cazul ofertelor de last-minute. Cele mai bune oferte pe care le avem sunt în Turcia, Italia şi Spania. Tind să cred că până la finalul sezonului vom egala în mare vânzările din 2019. În anul prepandemic, am înregistrat 7.500-8.000 de turişti, doar pe circuite, iar anul acesta suntem aproape de 8.000 de turişti, deci pe partea de circuite vom depăşi 2019”, a declarat pentru News,ro Cosmin Vasile, managerul Departamentului Circuite al Hello Holidays.

Circuitele pornesc de la 150-160 de euro de persoană, cele mai ieftine programe fiind acelea de Istanbul, Turcia, şi de Skopje, Macedonia de Nord. Acesta este de patru nopţi cu cazare cu mic dejun şi transport cu autocarul.

”Pe partea de sejururi, cele mai căutate sunt destinaţiile clasice de vacanţă, fie dacă turistul călătoreşte cu maşina proprie sau cu autocarul ori cu avionul: Grecia, Turcia, Bulgaria, Egipt. Aştept vânzări bune şi pentru perioada de toamnă. În Europa, ar fi Italia şi Spania, care sunt două destinaţii pe care le-am vândut foarte bine în perioada de primăvară şi începutul verii: Costa del Sol, Coasta Amalfitană, Toscana, Sicilia. Pe partea de circuite, cele mai căutate destinaţii sunt cele către Europa Centrală: Austria, Elveţia, Italia, Germania şi Polonia, dar şi Spania şi Marea Britanie. Pentru perioada de toamnă, destinaţiile premium sunt parţial în Europa, parţial în afara Europei: Cipru, Malta, Coasta de Azur, Benelux. Din afara Europei, cele mai solicitate ar fi Azerbaijan şi Emiratele Arabe Unite. Programele sunt deja lansate, plecările încep din octombrie”, a adăugat  Cosmin Vasile.

Compania va lansa peste o lună şi programele pentru martie-aprilie-mai 2024.

Ofertele last-minute sunt mai puţine însă, comparativ cu anii anteriori.

Despre aglomeraţia din aeroporturi, spune că situaţia durează de anul trecut, de când practic s-a redeschis turismul şi s-au ridicat restricţiile.

”O mare parte din personalul care lucra în aeroporturi înainte de pandemie a părăsit jobul. Totodată, suntem într-o perioadă în care cererea e din ce în ce mai mare. Iar toate aceste cereri se concentrează pe numai câteva companii aeriene care operează în ţară, iar avioanele sunt folosite pe cursele regulate cât şi pe cele charter. Este o cerere atât de mare încât duce şi la situaţii şi mai puţin plăcute, dar s-au găsit soluţii punctual, de la caz la caz. De exemplu, au fost şi greve în aeroporturi, am prelungit şederea turiştilor cu o zi, de exemplu. Important este că am reuşit să rezolvăm situaţiile apărute, care, inevitabil mai apar”, a mai spus el.

Agenţia de turism Hello Holidays a lansat circuitele premium, alternativa exclusivistă la circuitele clasice, pentru grupuri de maximum 30 de turişti, cu cazări la hoteluri de patru stele şi transport pe curse de linie. Compania estimează că peste 700 de turişti vor cumpăra unul dintre circuitele premium în acest an. 

”Călătorii în Europa, Asia şi America într-un ritm mai relaxat, care să ofere turiştilor experienţe unice, au fost incluse în noua gamă de circuite premium disponibile în oferta Hello Holidays din toamnă. Hello Premium Tours sunt alternativa exclusivistă la circuitele clasice, pentru grupuri de maximum 30 de turişti, cu cazări la hoteluri de patru stele şi transport pe curse de linie. Peste 700 de turişti estimează Hello Holidays că vor cumpăra unul dintre circuitele premium în acest an”, anunţă agenţia de turism.

Circuitele Hello Premium Tours în Malta, Azerbaijan, Nisa, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Statele Unite şi Hawaii, la pieţele de Crăciun din Andaluzia, Belgia, de Crăciun în Israel, ori de Revelion la Bruxelles, Nisa sau Iordania costă de la 759 de euro/persoană la 5.490 de euro/persoană, preţuri reduse cu până la 100 de euro în timpul verii. Programele, care încep din luna octombrie, au o durată de la şase la 17 zile, în funcţie de traseu.

Oferta Hello Premium Tours se extinde în următoarele luni cu noi vacanţe la târguri de Crăciun din Germanaia, Polonia, Portugalia, Elveţia, Austria, Spania şi Irlanda. De anul următor, agenţia vrea să includă în categoria circuitelor premium şi călătorii în Asia, Mauritius, Sri Lanka, India, Iran.

”Sunt organizate pe curse de linie, cu cele mai convenabile conexiuni pentru fiecare program, iar cazările sunt la hoteluri de patru stele situate central şi alese pentru confort”, arată compania.

“Am creat itinerarii care oferă mai mult timp turiştilor să se bucure de fiecare destinaţie în mod relaxat, cu multă plăcere. Indiferent că îşi doresc să exploreze oraşe sau să se relaxeze în peisaje idilice, programele Hello Premium Tours le oferă posibilitatea să experimenteze totul într-un ritm confortabil”, declară managerul Departamentului Circuite al Hello Holidays.

Înfiinţată în urmă cu 16 ani, agenţia de turism Hello Holidays este organizator de circuite în România şi alte 38 de ţări din Europa şi Asia, dar şi de sejururi în Grecia, Turcia, Egipt, Dubai. Derulează programele “O zi cât o vacanţă”, de o zi, în România şi Bulgaria, ori cele cu o durată mai mare, de până la 21 de zile.

Agenţia Hello Holidays a înregistrat un volum de vânzări de 9,8 milioane de euro în 2022, aproape dublu faţă de 2019, pe fondul ridicării tuturor restricţiilor de călătorie, la începutul sezonului, care a crescut peste aşteptări cererea de călătorii. 2022 a fost primul an din ultimii în care s-a călătorit ca înainte de pandemie.

Pentru 2023 estimează o creştere de 40%, după deschiderea unui sediu la Sibiu, al treilea fizic al agenţiei şi primul în teritoriu, şi diversificarea unor programe care au fost foarte căutate în 2022, cum ar fi Senior Holidays.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.