Grupul TeraPlast, cel mai mare procesator de PVC din România şi unul dintre principalii producători de materiale pentru piaţa construcţiilor şi instalaţiilor, îşi propune pentru acest an o cifră de afaceri de peste 900 de milioane de lei, arată un comunicat transmis miercuri Bursei de Valori Bucureşti (BVB). Grupul rulează o cifră de afaceri anuală de peste 415 de milioane de lei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Această dublare a cifrei de afaceri se datorează preluării Depaco, dar şi a deschiderii în octombrie 2017 a fabricii din Serbia, specializată în producţia de panouri sandwich, au declarat pentru News.ro reprezentanţii grupului.

De asemenea, Grupul TeraPlast a mai anunţat miercuri că a dobândit controlul asupra Depaco SRL, preţul pachetului majoritar de 67% fiind de 12,35 milioane euro.

”Teraplast a încheiat o promisiune de vânzare-cumpărare cu asociaţii minoritari ai Depaco, pentru restul participaţiei deţinute de aceştia de pana la 100% din companie. Tranzacţia se va realiza în termen de cel mult patru ani, la un preţ corelat cu rezultatele Depaco din anii următori. Grupul TeraPlast a dobândit controlul asupra Depaco după ce a primit aviz favorabil din partea Consiliului Concurenţei”, informează comunicatul.

Avizul vine după ce Grupul TeraPlast a ajuns la o deţinere de 67% din capitalul social al Depaco în luna noiembrie a anului trecut.

Afacerile Depaco au crescut în 2017 înregistrând o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, cu o creştere de 45% faţă de 2016.

”Pentru 2018, ne propunem să continuăm această ascensiune şi să realizam o creştere de peste 50% a business-ului Depaco”, spun oficialii companiei.

În prezent, Depaco derulează planuri de dezvoltare ale fabricii de la Băicoi, judeţ Prahova, şi a celei din Podari, judeţ Dolj, cu scopul de a mări capacităţile de producţie şi logistică.

”Noul an este unul reprezentativ pentru Depaco, tot mai prezent pe pieţele din Europa. În ceea ce priveşte următoarea perioadă, ne propunem extinderea business-ului în toate zonele, acolo unde suntem mai puţin prezenţi, atât în România, în special în zona nord, cât şi în zonele adiacente. Totul va fi bazat pe o putere financiară mai mare şi pe o forţă de vânzări mai bună”, a declarat Valeriu Irimescu, director general Depaco.

Portofoliul de produse al grupului este structurat pe şapte linii de business: instalaţii & amenajări, profile tâmplărie, granule, panouri termoizolante, structuri metalice zincate, tâmplărie termoizolantă şi ţiglă metalică, prin brandul Wetterbest.

Grupul TeraPlast este activ pe piaţa externă din octombrie 2017, după deschiderea TeraSteel Serbia, prima fabrică inaugurată după 1990 şi aflată integral în proprietatea unei firme româneşti. În ultimii zece ani Grupul TeraPlast a investit 246 de milioane de lei în dezvoltarea şi modernizarea capacităţilor de producţie, dar şi în extinderea portofoliului de produse. Începând din 2 iulie 2008 cea mai mare companie din Grup - TeraPlast este listată la Bursa de Valori Bucureşti, sub simbolul TRP.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.