Grupul de restaurante City Grill, unul dintre cei mai mari jucători autohtoni din industria HoReCa, anunţă finalizarea unei investiţii de aproape 2,5 milioane euro în modernizarea restaurantelor din reţeaua Buongiorno Italian.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Grupul de restaurante City Grill, unul dintre cei mai mari jucători autohtoni din industria HoReCa, anunţă finalizarea unei investiţii de aproape 2,5 milioane euro în modernizarea restaurantelor din reţeaua Buongiorno Italian. Proiectul de reamenajare şi modernizare a fost demarat în 2019, având ca scop îmbunătăţirea experienţei clienţilor şi consolidarea poziţiei Buongiorno ca destinaţie preferată pentru preparate cu specific italian”, anunţă grupul.

Cele trei restaurante incluse în proiectul de modernizare sunt Buongiorno Italian Primăverii, reamenajat în 2019, cu o investiţie de 600.000 euro, Buongiorno Italian Victoriei, în 2021, unde investiţia s-a ridicat la peste 1.400.000 euro şi Buongiorno Italian Băneasa, care urmează a fi redeschis în luna august 2023, după o investiţie de 400.000 euro.

Investiţia în modernizarea brandului a presupus, pe lângă reamenajarea restaurantelor, şi un rebranding, o schimbare de direcţie în comunicare şi un refresh al meniului, alături de Chef Alex Ilinca, chef cu experienţă în restaurante cu trei stele Michelin.

În prezent, Alex Ilinca coordonează restaurantele Buongiorno.Italian din Bucureşti. Preparatele sale sunt consumate zilnic de peste 2000 clienţi.

„Imediat ce am redeschis Buongiorno Primăverii, în 2019, efectul pozitiv s-a simţit în cifra de afaceri, mai ales datorită creşterii gradului de ocupare de seară, care a ajuns la peste care a ajuns aproape de 100%. Planul era ca în maxim un an să le aliniem şi pe celelalte, dar pandemia ne-a forţat să amânăm această investiţie. În 2021 am reluat lucrările la Buongiorno Victoriei, iar restaurantul din Băneasa Shopping City va fi gata până la finalul verii”, precizează Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Investiţia în valoare totală de peste 2.5 milioane de euro a fost redirecţionată către actualizarea şi modernizarea designului interior, confort, rebranding, dar şi extinderea meniului prin aducerea în echipă a unui chef de elită, cu experienţă internaţională în bucătăria italiană.

Odată cu finalizarea proiectului de investiţie, Buongiorno anunţă preparate vedetă şi signature, până la reinterpretări inspirate din bucătăria internaţională.

Bonul mediu în restaurantele Buongiorno se situează la 160 lei, respectiv 66 lei/ client.

Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante şi cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruş, Hanul Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill şi La Boheme, primul hotel din portofoliu.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.