Faza a doua a Fashion House Pallady este aproape de lansare, iar deschiderea este planificată pentru 25 iunie 2024. Investiţia în extinderea Fashion House Pallady s-a ridicat la 45 de milioane de euro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Fashion House Outlet Centre Pallady se continuă să redefinească experienţa de cumpărături şi de petrecere a timpului liber în estul Bucureştiului prin lansarea fazei a doua a proiectului. Lucrările de construcţie continuă în ritm alert, iar deschiderea este planificată pentru 25 iunie 2024”, anunţă compania.

Grupul Fashion House este un operator de centre outlet din Europa Centrala şi de Est (CEE) şi motorul din spatele conceptului de centre outlet profesionale din Romania.

”Cu o investiţie semnificativă de 45 de milioane de euro în extinderea Fashion House Pallady, grupul îşi propune să creeze o destinaţie de cumpărături de prim rang unde să se regăsească un portofoliu de branduri internaţionale şi locale”, mai arată compania.

Cu o suprafaţă de peste 5.700 de metri pătraţi, faza a doua a locaţiei este deja închiriată în proporţie de 70% de nume precum: Adidas, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Under Armour si altele. Continuând pe traiectoria primei faze, care se întinde pe aproximativ 8.000 de metri pătraţi şi găzduieşte branduri precum Nike, Puma, BSB, Killtec, Lee Cooper, Sizeer, Levi’s, Time Out, Triumph, US Polo Assn şi Samsonite, noua fază va oferi pe tot parcursul anului reduceri de -30% până la -70%.

Centrul Fashion House a fost lansat în 2021 pe autostrada A2 din Bucureşti, după ce în 2008 a fost deschis Fashion House Militari, primul centru outlet din Romania.

"Pe fondul interacţiunii dinamice dintre tendinţele economice şi schimbările în comportamentul consumatorilor, industria outlet-urilor a făcut faţă tuturor provocărilor şi, mai mult, a prosperat. Suntem hotărâţi să ne continuăm călătoria gata să stabilim noi repere în evoluţia noastră. Obiectivul asumat este clar: să ne consolidăm poziţia pe piaţă şi să devenim destinaţia preferată de cumpărături pentru bucureşteni, chiar şi pentru cei mai exigenţi dintre ei”, spune Brendon O’Reilly, director general Liebrecht & wooD România şi Fashion House Group.

Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai importanti jucători din sectorul de outlet-uri la nivel european.

Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include şapte centre outlet FASHION HOUSE de succes în Europa.

Primul centru outlet FASHION HOUSE s-a deschis în 2004 în oraşul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet FASHION HOUSE pun la dispoziţie în fiecare an peste 250 de mărci internaţionale celor 10 milioane de clienţi în patru unităţi din Europa, (dintre care două se află în România), cu o suprafaţă totală de peste 50.000 mp. Cel mai recent proiect FASHION HOUSE Outlet Centre s-a deschis la Bucureşti în mai 2021.

FASHION HOUSE Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.