Facebook va deveni, în mod oficial, începând de săptămâna viitoare, unul dintre marii jucătorii ai pieţei de podcast-uri.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Facebook îşi va lansa propria platformă de podcast-uri săptămâna viitoare, pe 22 iunie. Informaţia a fost comunicată de gigantul american, printr-un e-mail, creatorilor de conţinut.

Aceştia vor putea publica podcast-urile prin intermediul unui flux RSS, de unde Facebook la va prelua şi le va afişa în News Feed. Podcast-urile vor avea un News Feed propriu, într-un tab separat, în cadrul platformei sociale.

Evenimente
19 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

Utilizatorii vor avea posibilitatea să salveze şi să partajeze scurte fragmente, de cel mult un minut, din podcast-urile publicate pe Facebook. Această opţiune, pe care Facebook o vede ca un mijloc de promovare, va fi disponibilă doar acolo unde creatorul de conţinut a fost de acord să o activeze.

Lansarea platformei de podcast-uri a Facebook vine într-un moment în care marile companii de tehnologie pun mare accent pe conţinutul audio. În cadrul celei mai mari platforme sociale, sunt publicate deja podcast-uri de creatorii lor, însă, din 22 iunie, acestea vor beneficia de un format dedicat.

Celelalte platforme de podcast-uri, precum cele deţinute de Spotify şi Apple, sunt cu câţiva paşi înaintea Facebook şi au trecut sau pregătesc trecerea la un format pe bază de abonament. Apple a lansat abonamentele pentru podcast-uri în urmă cu doar două zile.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.