Magazinul online evoMAG introduce în site o nouă categorie de produse în portofoliu, Birotică, şi estimează vânzări cu 10% mai mari, în luna septembrie, faţă de perioada similară a anului anterior. Bugetul mediu de cumpărături al clienţilor evoMAG depăşeşte 1.800 de lei în luna septembrie. Aproximativ 20% din totalul clienţilor retailerului sunt companii.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”evoMAG introduce în site o nouă categorie de produse în portofoliu, Birotică, şi estimează vânzări cu 10% mai mari, în luna septembrie, faţă de perioada similară a anului anterior, odată cu începerea şcolii şi terminarea concediilor. Estimarea de creştere a vânzărilor în luna septembrie respectă planning-ul evoMAG de la începutul anului, iar campaniile de reduceri (Back to School şi Back to Office) deschid cea mai aglomerată perioadă a anului, septembrie – decembrie”, anunţă compania.

Noua categorie vizează şi segmentul de clienţi corporate, care reprezintă 20% din totalul clienţilor evoMAG. Deşi accesată în această perioadă mai mult de clienţii persoane fizice, prin prisma pregătirii copiilor pentru şcoală, categoria Birotică a fost lansată în urma cererii clienţilor corporate, în mod particular, şi va fi dezvoltată cu produse pentru uz personal şi profesional. Sub umbrela Birotică, evoMAG listează deja câteva sute de produse din categorii specifice.

„Intrăm în forţă în cea mai aglomerată perioadă a anului pentru retail, cu o campanie de vânzări dedicată reînceperii şcolilor. Back to School 2023 aduce în oferta evoMAG o nouă categorie, cu un potenţial fantastic în online, Birotică, şi listează cea mai mare gamă de produse specifice cu discounturi şi alte tipuri de oferte”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Faţă de anul trecut, bugetul mediu de cumpărături alocat de clienţii evoMAG în această lună va fi cu circa 10% mai mare, depăşind 1.800 de lei.

”Telefoanele mobile, laptopurile şi imprimantele vor fi vedetele lunii septembrie. În mod specific, în campaniile de vânzări care preced reînceperea şcolilor, sunt achiziţionate volume ridicate de produse pentru productivitate şi uz office, cu o valoare mai mare, care, faţă de produsele specifice verii (aparate de aer condiţionat, răcire, de uz extern), costă mai mult cu până la 20% per unitate”, arată compania.

Anul acesta, cele mai căutate laptopuri, spre exemplu, sunt listate la preţuri de până la 2.000 de lei. În timp ce, telefoanele mobile cu cele mai bune vânzări au specificaţii de ultimă generaţie – preţul nefiind aici principalul criteriu.

evoMAG este una dintre cele mai mari companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care şi trotinete şi accesorii pentru trotinete) şi pentru casă şi grădină, iar acum 3 ani a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

evoMAG a fost fondată de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general. Compania a atras recent o investiţie de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din România.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.