Elefant Online SA, compania care operează Elefant.ro, va inaugura în câteva zile un showroom în mall-ul Park Lake din Bucureşti şi vrea să ajungă la 50 locaţii la nivel naţional până în 2025.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”De la începutul anului, compania a deschis un showroom în Braşov şi un al doilea urmează să fie inaugurat peste câteva zile în centrul comercial Park Lake din Bucureşti”, anunţă compania.

De asemenea, Elefant Online a obţinut în primele şase luni din acest an, o valoare a GMV (gross merchandise value) de peste 120 milioane de lei, marcând astfel o creştere medie anuală de 31% la nivelul ultimilor doi ani. Profitul brut în primul semestru din 2021 a marcat, de asemenea, o creştere medie de 46%, în raport cu perioada similară din ultimele două exerciţii financiare.

Gross merchandise value (GMV) este un indicator care exprimă valoarea totală a mărfurilor vândute într-o anumită perioadă, prin intermediul unui site. Este un instrument de măsurare a creşterii unui business din ecommerce. GMV deseori determină sănătatea companiei ecommerce pe o perioadă mai mare de timp.

“Anul a început cu o creştere robustă în ecommerce, care s-a diminuat apoi treptat după relaxarea restricţiilor. Începând din luna mai, românii şi-au orientat consumul mai mult către vacanţe, restaurante, spectacole şi magazinele de proximitate. Vedem această corecţie de piaţă ca pe una tranzitorie şi ne aşteptăm la o revenire a creşterii consumului online începând cu luna septembrie“, explică Sergiu Chircă, director general al elefant.ro.

Majorarea indicatorilor financiari a fost stimulată, în principal, de atragerea unui număr mai mare de vizitatori unici pe site. Spre exemplu, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în primul semestru din 2021 numărul de vizitatori unici pe elefant.ro a fost cu 25% mai mare.

”În strategia noastră de investiţii abordarea acestui segment – numit în industrie last mile şi care defineşte proximitatea faţă de client – este un element important. Vom deschide treptat şi alte showroom-uri astfel încât, până în 2025, preconizăm să avem în jur de 50 locaţii la nivel naţional“, adaugă Sergiu Chircă.

Elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România. Fondat în 2010, Elefant s-a extins şi în afara ţării deschizând o filială  la Chişinău, în Republica Moldova - magazinul online local elefant.md.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.